geluidskaart plaatsen, hoe moet dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcverslaafde

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht, omdat ik graag mijn keyboard wil aansluiten op mijn pc. Nu staat het er allemaal wel erg makkelijk, in het foldertje. Maar is het ook zo makkelijk? er wordt gewaarschuwd dat je een schok kan krijgen dus eigenlijk durf ik al niet meer. Als ik de kast open heb, is het dan heel duidelijk te zien waar ik die geluidskaart moet plaatsen? graag jullie advies..:D

Een schok zul je niet zo snel krijgen, je kan voor de zekerheid wel het netsnoer uit de pc trekken (of stopcontact) Als je achter je kast kijkt zie je de uitgangen waar nu je boxen op aangesloten zitten. dat is je geluidskaart dus. Kast openmaken en die kaart eruit halen (wel eerst plugje van boxen eruit halen) en op dezelfde plek de nieuwe erin doen.

Oh, nog iets, wel eerst de computer uitzetten :)

En even voordat je de pc kast ingaat jezelf ontladen aan je verwarming voor het geval dat je statisch geladen bent.
Gaat verder wel lukken.
Mischien dat je hier wat aan hebt-->>klikkerdeklik <<--
sucses :thumb:

Vergeet niet eerst je oude geluidskaart via apparaatbeheer te verwijderen.
Bij het aanzetten van de computer, na plaatsing van de nieuwe geluidskaart, wordt dan je nieuwe geluidskaart herkend.

suc6!

ik ben niet blond, maar ik heb geen andere geluidskaart gezien? inmiddels heb ik het zonder schokken geinstalleerd. Bedankt allemaal!:thumb:

Kan natuurlijk ook een onboard geluidskaart zijn ,die zit op je moederbord.
Graag gedaan :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan