geluidskaart probleem denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
spdif is gewoon een tulpstekker, maar daar wordt de audio digitaal doorheen gevoerd, net als bij een dvdspeler die een coaxiale audio uit heeft ;)

Heb je al geprobeerd een beetje met de stekkers te bewegen? Misschien dat er een kleine draadbreuk in zit, dit gebeurd voornamelijk bij de aansluiting van kabel-plug.

Ik denk dat ik het zelf al gevonden heb.

Zo wie zo heb ik de directX naar 9 gebracht, en als er nu een zwaar spel gestart wordt zet ik de virusscan uit.
ene..........lopen met geluid.

Dus ik hoop dat dat het probleem was.

Heel erg bedankt van jullie allemaal op het snelle reageren op mogelijke antwoorden. :thumb:
Hoop dat hij nu goed blijft draaien.

Groeten,

Bezoeker

Ha, aan Direct X waren we nog niet eens aan toe gekomen,
maar bedankt voor het meefdenken, ha ha ha.

Succes,
Fonz :thumb:

Nou Het probleem is eigenlijk nog niet opgelost :evil:

Ben er achter gekomen dat als ik vrij zware spellen heb gespeelt, het geluid het daarna of tijdens het spel het niet meer doet, begrijp er helemaal niets van, als ik 1 van die spellen afsluit is mijn geluid ook helemaal weg en is alles op de pc. traag, heel traag. Start ik nou de pc. opnieuw op! dan is alles weer normeel.

Had gister een aardige opruiming gedaan op de pc. en defragmentatie gedaan, maar alles heeft niets geholpen.

Mijn bijde schijven zijn nog 45 GB. vrij, dus daar kan het toch ook niet aan liggen.

Hoe kan dit nou? Hij heeft het altijd goed gedaan?

Heeft iemand nog ideeen suggesties, dan hoor ik dat graag :o

Groeten,

Bezoeker

probeer alle drivers eraf halen wat het geluid betreft dan opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan