Geluidskaart SiS 7012 Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

snaakstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Hallo,

Nadat ik mijn computer Acer Aspire 3000 geformatteerd en opnieuw geinstalleerd (met XP Home) heb doet mijn geluidskaart, een SiS 7012 Audio Device het niet meer. Nu heb ik dit bestand ook al vanaf de website van SiS gedownload, maar wanneer ik deze wil kiezen in apparaatbeheer staat deze er niet tussen. Mijn S/N nummer is LXA5505319528089A3EM00 Nu heb ik al wel gekeken tussen de andere vragen op dit forum, maar ook hieruit kan ik niet opmaken wat ik niet goed doe.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Bij voorbaat dank,
Groeten Erwin

Hallo,

Nadat ik mijn computer Acer Aspire 3000 geformatteerd en opnieuw geinstalleerd (met XP Home) heb doet mijn geluidskaart, een SiS 7012 Audio Device het niet meer. Nu heb ik dit bestand ook al vanaf de website van SiS gedownload, maar wanneer ik deze wil kiezen in apparaatbeheer staat deze er niet tussen. Mijn S/N nummer is LXA5505319528089A3EM00 Nu heb ik al wel gekeken tussen de andere vragen op dit forum, maar ook hieruit kan ik niet opmaken wat ik niet goed doe.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Bij voorbaat dank,
Groeten Erwin

WELKOM OP HELPMIJ

is het geen zip bestand als je van sis download?

eerst uitpakken dan

Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook al wel gedaan en ook de setup proberen uit te voeren, maar dan geeft ie de foutmelding: -536870397 en daarna 'fail to install audio driver for windows XP. Setup will exit'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan