geluidskaart stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

barbar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Beste leden van het helpmij forum,
Ik heb mij hier geregistreerd omdat ik met een vreemd probleem zit. Wanneer ik op skype met vrienden aan het bellen ben horen zij mij vaak niet wanneer ik wel in de microfoon praat. De microfoon die werkt gewoon, heb hem op meerdere computers getest en heb ook meerdere microfoons op mijn computer getest, bij allen hetzelfde probleem!

De volgende stappen heb ik ondernomen:
- drivers opnieuw geïnstalleerd.
- systeem herstel/back up van toen me microfoon het nog wel goed deed.
- in skype en in windows de sensivity gecheckt van de microfoon.

Ps: vlak voordat ik dit rare probleem heb , heeft iemand mijn computer laten vallen tijdens een lanparty, hij viel op de onderkant waar niet direct hardware tegenaan zit. Er zit nu alleen een deuk in de kast van mijn pc.

Kleine samenvatting van het probleem:
- Wanneer ik praat ben ik duidelijk te horen.
- Wanneer ik praat hoort me microfoon het niet altijd en ook soms wel. (voorbeeld: Iemand vraagt welke film wil je zien, ik geef antwoord en hij hoort het niet, na 3 keer moeten zeggen welke film het wordt, heeft hij het pas 1 x gehoord.)

Ik denk dat me geluidskaart stuk is maar weet het niet zeker. Ik hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen wat hier mis is, want als je alles 4 keer moet zeggen voordat iemand het ontvangt wordt je toch tamelijk chagrijnig van! Alvast bedankt mensen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan