Help
Ik heb een Octopus TV Media usb link (externe usb tv.)
Hij heeft het altijd perfekt gedaan maar van de een op de andere dag was mijn geluid verdwenen, ik had alleen nog maar onderwater gekraak.
Nu heb ik hem zo ver dat ik in muziek weer gewoon geluid heb maar met tv kijken helemaal niks.
Ik heb een asrock P4V88/P4V88+ moederbord met ac 97 geluids kaart onboard.
Verder heb ik een HEADstart pentium 4 pc met 2 losse boxen van Phillips. + Windows xp sp3
Ik heb ook nog een wintv kaart in mijn pc maar die heeft hetzelfde probleem.
Ik heb de tv op lijn ingang zoals altijd maar toch heb ik nu geen geluid.
Wie weet er een oplossing? Ik heb mijn geluids drivers al opnieuw geinstalleerd maar ook dat mocht niet baten.
O ja ik had mijn video camera aangesloten op de Octopus, daarna ( de dag erna toen ik de pc aan zette) zijn de problemen begonnen
Groetjes van Germa
Ik heb een Octopus TV Media usb link (externe usb tv.)
Hij heeft het altijd perfekt gedaan maar van de een op de andere dag was mijn geluid verdwenen, ik had alleen nog maar onderwater gekraak.
Nu heb ik hem zo ver dat ik in muziek weer gewoon geluid heb maar met tv kijken helemaal niks.
Ik heb een asrock P4V88/P4V88+ moederbord met ac 97 geluids kaart onboard.
Verder heb ik een HEADstart pentium 4 pc met 2 losse boxen van Phillips. + Windows xp sp3
Ik heb ook nog een wintv kaart in mijn pc maar die heeft hetzelfde probleem.
Ik heb de tv op lijn ingang zoals altijd maar toch heb ik nu geen geluid.
Wie weet er een oplossing? Ik heb mijn geluids drivers al opnieuw geinstalleerd maar ook dat mocht niet baten.
O ja ik had mijn video camera aangesloten op de Octopus, daarna ( de dag erna toen ik de pc aan zette) zijn de problemen begonnen
Groetjes van Germa