Geluidskaart word niet gedetecteerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topgear

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Hallo,

ik heb windows opnieuw moeten installeren op mijn PC. Dat was de eerste keer. Maar nu werkt de geluidskaart niet meer. als ik iets wil openen wat met geluid te maken heeft bijv Systeem volume dan zegt hij dat dat niet geinstalleerd is.

ik gebruik de standaard geluidskaart van mijn moederbord. ik heb al bij hardware detecteren geprobeerd maar hij detecteerd hem niet en zegt dat hij niet geinstalleerd is.

kan iemand mij helpen?¿

Bvd

Topgear.

Welkom op Helpmij!

Meestal zitten de drivers van de onboard geluidskaart op het cd'tje die bij je moederboard bijgeleverd is.

Heb je daar al op gekeken?

Geen CD meegeleverd

Hallo, bedankt voor het reageren! maar er is geen cd meegeleverd met de PC over het moederbord. alleen de recovery CD en wat software van Nero en Microsoft Flight smalator 2004.

Bvd

Topgear

Goede CD

Hallo, ik heb hier een CD application & Support-disc. is dat de disc waar de software op zou kunnen staan van mn geluidskaart?

Bedankt!

Topgear

Re: Goede CD

Geplaatst door Topgear
Hallo, ik heb hier een CD application & Support-disc. is dat de disc waar de software op zou kunnen staan van mn geluidskaart?

Bedankt!

Topgear

Dat zou ik niet weten. Dit is zeker een Merk PC. Je kunt kijken wat er op die cd's staat. Daar ben ik niet bekend mee.

Aida

hallo,

bij multimedia onder dat PCI/ pnp staat het volgende: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI.

en bij moederbord staat dit: moederbord ID met nummer en letters erachter, moederbord naam (onbekend) .
bustype: Intel NetBurst
Busbreedte: 64 Bit
werkelijke Kloksnelheid: 200 Mgz (QDR)
effectieve kloksnelheid: 800 Mgz
Bandbreedte: 6400 MB/s

Bvd

Topgear

Yes

Hallo,

het stond op die CD de software van de geluidskaart.

Toch héél erg bedankt voor het helpen!

Topgear

Toch op de cd? Opgelost:thumb: Weet je dat ook weer voor als je weer eens gaat installeren:D

Hallo

Zo heb je weer iets bijgeleerd ....

Alvorens opnieuw te installeren , eerst kijken wat er in de betrokken p.c. steekt van hardware ....

P.s. : zet je deze vraag als opgelost ???

Peter

vraag opgelost

hallo,

Mooi de vraag is opgelost maar hoe zet ik hem als opgelost¿

Bvd

Topgear

Okee, hij staat op opgelost, ik zag het even niet staan:p bedankt!

Topgear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan