Geluidskaart wordt niet gezien.(geen driver nodig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

autotrein

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Hallo,
Ik heb een paar jaar geleden de geluidsinstallatie van labtec gekocht(labtec arena 685) . ik ben zeer tevreden met dit apparaatje maar ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd en ik probeerde muziek aftespelen en dat lukt niet met de mededeling dat de pc geen apparatuur kan vinden om het doorheen af te spelen. bij apparaat beheer zie ik ook twee keer een vraagteken bij multimedia-audiocontroller en multiemediacontroller(misschien heeft dit er mee te maken?). Weet iemand hoe ik weer muziek te horen krijg??

Alvastbedankt. Doei:(

je moet de driver van je geuidskaart opnieuw installeren

Laatst bewerkt:
ja dat dacht ik ook, maar er at geen driver bij en hij werkte eerst zonder driver. Ik heb nog verder gezocht en nou heb ik weer geluid maar uit 2 van de 6 boxen. volgende probleem, hoe krijg ik in alle boxen geluid?

Een driver voor je labtec zit er uiteraard niet bij maar het is de driver voor je audiokaart die je
opnieuw moet installeren aangezien je zelf zegt dat er vraagtekens bij je audiocontroller staan.
Die kan je gemakkelijk vinden op website van de fabrikant van je audiokaart

groetjes

Jah, ik heb de geluidskaart er uit gehaald en wat ik kan lezen is : 6ch c3dx cmi8738/pci-6ch-lx-hrtf 3d audio ml20s.02-0530ugg1dh

Ik heb hiermee gegoogled en er komt dan een kaartje uit dat er net anders uitziet dan die van mij. maar misschien heb ik niet op de goede plaats gezocht.

Alvast bedankt

installeer deze driver eens(2.45mb),het zou moeten lukken.

groetjes

Laatst bewerkt:
Heey, nou ja bedankt voor je hulp, de problemen in het apparaatbeheer zijn weg. Ik ben bang dat het licht aan mijn aansluitingen want van de 6 werkte er 1 niet en 1 belabberd, dan trek ik het snoertje iets uit de bas/regelaar van alles en dan werken ze allebij perfect.:D

nogmaals heel erg bedankt, tot ziens:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan