Geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
183
Ik heb een Creative CT5880 geluids kaart, geintegreerd op het moederbord. nu heb ik de computer geformateerd, en doet de geluids kaart het dus niet meer. Ik ben op zoek geweest naar een driver, maar ik kan hem nergens vinden. weten jullie msichien waar ik hem kan vinden? Het moederbord is van Medion.

Groeten Bertal
 
Die staat op je moederbord cd rom.
Hoe weet je dat het merk moederbord medion is.
 
omdat dat in de handleiding staat. maar heeft iedereen er een moederbord cd rom bij?
 
Medion maakt zelf geen moederborden.

Meestal besteden ze dit uit aan MSI.
Op de site van MSI kun je een detectie tool downloaden, die alle benodigde drivers voor je installeert.

Succes! :thumb:
 
ik zal het proberen, bedankt voor de tip. maar waarom staat er dan: Motherboard: Medion MD 2000?
 
Wat is de site van MSI?:eek: :confused:
Als ik MSI.nl kom ik op MSI cominucatie, voglens mij is dat niet goed, je kunt daar dacht ik ook niks downloaden,

Groeten Bertal
 
Het lukt me maar niet, volgens mij kan ik er beter mee stoppen. Bij systemen geeft hij aan dat hij wel een geluidskaart gevonden heeft, maar waneer ik bijvoorbeeld een muziek cd wil afspelen, zegt windows media splayer: kan de geluidsgegevensstroom niet afspelen: er is geen geluidsapparatuur beschikbaar of deze reageert niet. Wat ik hier aan de hand, mijn boxen doen het als goed is ook gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan