geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik heb mijn harde schif geformateerd en natuurlijk niet de drivers van het geluid bewaart, of gekeken welke kaart er in zit,

Nu heb ik de volgende informatie: ECS M 825 VXX 3.1 staat in belarc, dat is eigenlijk alles, hoe vindt iknhier snel mijn geluidskaart bij zodat ik mijn drivers kan downloaden.

Alvast bedankt

Jan
 
Heey jan,

Heb je toen je computer gekocht ook de bijbehorende cd's van je mother board gekregen.
Dan zou je moeten kijken of er daar ergens een Audio driver op tevinden is.

Gr. Erwin
 
Ja, is al een aantal jaren geleden en sie zijn er niet meer bij, dus ik moet iets anders verzinnen
 
Zou je kunnen vertellen wat de fabrikant is van je mother board. Heb je trouwens een unboarded?
 
Daar probeer ik al een paar uur achter te komen, maar het voorgaande nummer is alles wat ik kan vinden.

Bij app beheer staat een geel vraagteken bij multimediabeheer controller, verder zie ik ergens op een zwart blokje via staan, maar verder eigenlijk niets, de geluidskaart is onboard

Hoe kom ik hier verder mee.

graag jullie advies

Deze heb ik op internet gevonden

Systeemfabrikant ECS
Systeemmodel M825VXX
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor x86 Family 6 Model 3 Stepping 1 AuthenticAMD ~949 Mhz
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 07.00T, 2-4-2001
SMBIOS-versie 2.3

Deze moet het volgens mij zijn>

Naam VIA AC'97 Enhanced Audio Controller (WDM)
Fabrikant VIA Technologies, Inc.
Status OK
PNP-apparaat-ID PCI\VEN_1106&DEV_3059&SUBSYS_41611106&REV_50\3&61AAA01&0&8D
I/O-poort 0x0000E000-0x0000E0FF
IRQ-kanaal IRQ 5
Stuurprogramma c:\windows\system32\drivers\viaudio.sys (6.14.01.3890 built by: VIA, 72,13 kB (73.856 bytes), 13-5-2008 14:12)

Nu heb ik op een andere site een stuurprogramma gedownload, maar hoe kan ik die nu installeren op de media controller
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan