Geluidslag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Clank
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Clank

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Ik heb ong. een 3 maanden geleden een computer gekocht nergens problemen mee gehad. doet het gewoon goed. Geen spellen die laggen ofzo, maar muziek die lagt wel erg. Ik gebruik WMP misschien dat het daaraan ligt? Maar ik wil graag weten wat ik er tegen kan doen.

besturingssysteem is inderdaad vista.

voeding weet ik niet.

het is een
Acer Aspire M3640

laggen van geluid of spellen heeft TOTAAL NIETS met een voeding te maken.

dat je het even weet.

probeer eens met winamp muziek te luisteren is het dan nog steeds zo?

en van www.nederland.fm?

Ik werk in de ICT als helpdesk medewerker, ZEKER WETEN dat een te zwakke voeding een stotterend geluid kan veroorzaken.

Laatst bewerkt:
Ik werk in de ICT als helpdesk medewerker, ZEKER WETEN dat een te zwakke voeding een stotterend geluid kan veroorzaken.

kun je het verklaren dan?

als de voeding niet toereikend is dan valt hij gewoon uit oid, maar laggen denk het niet.

kun je het verklaren dan?

als de voeding niet toereikend is dan valt hij gewoon uit oid, maar laggen denk het niet.

Dat is niet het geval, wanneer de voeding half defect is of te weinig spanning kan geven dan krijgt het systeem te weinig spanning waardoor het geluid gaat schokken. Dit is echt het geval, we krijgen genoeg deze probleempjes bij ons op de TD.

Het hoeft dus niet perse te liggen aan een te lage voeding, maar het kan ook een voeding zijn die defect is, of lijkt te raken.

dan zou hij er ook last van moeten hebben tijdens gamen,
en hij zegt dat zijn pc net 3 maanden oud is, dus nu al een gammele voeding lijkt me sterk

In dit geval lijkt met mij niet specifiek met de voeding te maken hebben maar ik ben het er wel mee eens dat een zwakke of brakke voeding een oorzaak voor zulke problemen kan zijn.
Het is niet zo dat een voeding er dan gewoon mee stopt.

laggen van geluid of spellen heeft TOTAAL NIETS met een voeding te maken.

dat je het even weet.

probeer eens met winamp muziek te luisteren is het dan nog steeds zo?

en van www.nederland.fm?

bij dat nederland.fm is dat nog steeds. miss is het een idee even alleen mn oortjes aan te sluiten? ik heb nl zon beeldscherm met boxen erin en dat is gewoon geen goeie kwaliteit. misschien ligt het daar aan.

Edit: jammer. ligt het ook niet aan.

Laatst bewerkt:
ik heb gehoord dat er bij een videokaart wel zoiets is als deze te klein is. kan dat misschien ook het geval zijn met mn geluidskaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan