geluidsprobleem bij vista home premium(om gek van te worden haha)

Status
Niet open voor verdere reacties.

roberti1

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Goedenavond allemaal,

Ik zit met een probleem, heb het nu voor 1,5 week en het maakt me gek haha ik hoop dat jullie mij in ieder geval deels kunnen helpen.

Ik heb dus een nieuwe pc sinds 2 weken, ik alles installeren en geluid doet het, van de een op de andere dag was dat dus over en nu doet het geluid het dus ook niet meer.
Mijn probleem is niet dat het geluid zelf het niet doet want de balkjes bij de volumemixer die werken wel.

Ik heb hem juist aangesloten en ook bij apparaatbeheer staat een audioapparaat nl.:
Luidspreker: High definition audio apparaat: niet aangesloten
Hoofdtelefoon: High definition audio apparaat: niet aangesloten

Zoals jullie wel zien staan ze niet aangesloten en dat lukt me ook niet, wat ik wel raar vind

Er zit geen cd bij mijn speakers en soms geeft hij aan dat 'een stekker is losgekoppeld' terwijl ik er totaal niet heb aangezeten

Ik hoop dat ik jullie een goed idee heb kunnen geven van mijn probleem, zo niet dan hoor ik het ook graag. In ieder geval alvast bedankt!:thumb:

Hoop dat ik eraf kom want wil graag muziek luisteren en games normaal kunnen spelen!:D

Speakers niet toevallig op de uitgangen van je onbaod aangesloten dan ?

hmm ik weet het niet precies. ik weet alleen dat ik aan de achterkant 5 ingangen heb voor speakersaansluitingen, ik heb hem nu in de zwarte aansluiting zitten want daar deed het eerst dus voor een dag wel.

ik heb ook al alle andere aansluitingen geprobeerd, zorgt in ieder geval voor geen verandering

wat voor een pc is het of laat eens een foto zien van deze aansluitingen.

het is een Acer Aspire M3100

AMD Athlon(tm)64 x2 Dual Core Processor 5000+ 2.59 GHz
32 bits besturingssysteem

ik moet nu snel trainen dus als jullie enige oplossingen hebben dan zie ik het later oke
mijn excuses voor het ongemak, alvast bedankt voor hulp

oke handig dat je weet, want vriend van mij dacht dat ik los had
dus daar ging ik dus van uit, maar weet je er dan toevallig meer over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan