Geluidsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny312

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Hallo, Ik krijg geen geluid terwijl ik de drivers heb geinstalleerd en heb gecheckt dat de kabels er aan zitten, ik heb net xp erop gezet maar krijg geen geluid en hij zegt ook dat hij geen apparaten heeft gevonden met het geluid.

wat is een chipset :$ , normaal deed ik hetzelfde en nog steeds doet hij het niet

Om wat voor apparaat gaat het? eentje die je met usb erin steekt? :)
en wat betreft de chipset moet je even je hardware naam bij google zoeken

De chipset driver is de driver voor je moederbord. Die dien je als eerste te installeren.

Overigens, bij een merk pc zijn al je drivers gewoon te vinden op de website van de fabrikant. Anders via het progje van Frank je hardware achterhalen en de driver downloaden en installeren.

mijn driver is intel i915G maar ik dan de driver nergens vinden want hij zegt dat hij niet goed is weet iemand de goeie driver die het wel doet maar niet op de site van intel zelf(www.intel.com) want hij doet hetdaar niet.

Bijlagen

Dan nu nog even het juiste typenr??
TIP:Geef altijd zoveel mogelijk info.Geef ook reacties op wat er gezegd cq gevraagd is.Lita112 heeft een paar postings terug al aangegeven dat als het een merk pc is dat je dan naar de site van desbetreffenden fabrikant moet gaan.Ik had aangegeven dat je ALLES kan achterhalen met betreffend progje.Er had dus al een lampje moeten gaan branden bij je.;)

Op onderstaande klikkerderklik kan je de detectie knop gebruiken.Dan komt je pc eruit rollen en kies voor software&drivers.Dan zul je wellicht je os moeten kiezen en dan krijg je een lijst met drivers.Daar zal je audio tussen staan.

klikkerderklik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan