geluidsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvingd

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2013
Hallo,

ik heb mijn computter via een kabel aangesloten op mijn Sterio, maar sinds een paar dagen werkt dit niet helemaal volledig meer(sinds mijn broer er mee bezig is geweest) het probleem is namelijk dat mijn systeemgeluiden en geluid via internet het nog steeds volledig doet, maar spelletjes en film speelt mijn computter zonder geluid af. ik kan niets vinden dat lijkt op een virus maar ik zou hier graag alsnog een oplossing voor willen vinden, als iemand mij kan helpen? graag!

Hallo,

Klik met rechtermuisknop op je geluidspictogram rechts in de taakbalk --> Afspeelapparaten.
Het aantal apparaten hangt af van hoeveel er zijn aangesloten.
Klik op je (waarschijnlijk) luidsprekers (kan ook een andere naam hebben) en klik onderaan op "Als standaard instellen".
Eventueel kun je zowel standaardapparaat als standaardcommunicatieapparaat instellen.

Mochten er eventueel andere apparaten zijn aangesloten kun je deze misschien loskoppelen?

Als dit niet werkt, misschien kun je een systeemherstel doen?
Al je bestanden blijven hetzelfde, alleen instellingen en programma's worden teruggezet.
Windows zoeken "herstel" --> Deze computer naar een eerdere toestand herstellen --> Volg de verdere instructies.

Succes :thumb:

Hallo,

Klik met rechtermuisknop op je geluidspictogram rechts in de taakbalk --> Afspeelapparaten.
Het aantal apparaten hangt af van hoeveel er zijn aangesloten.
Klik op je (waarschijnlijk) luidsprekers (kan ook een andere naam hebben) en klik onderaan op "Als standaard instellen".
Eventueel kun je zowel standaardapparaat als standaardcommunicatieapparaat instellen.

Mochten er eventueel andere apparaten zijn aangesloten kun je deze misschien loskoppelen?

Als dit niet werkt, misschien kun je een systeemherstel doen?
Al je bestanden blijven hetzelfde, alleen instellingen en programma's worden teruggezet.
Windows zoeken "herstel" --> Deze computer naar een eerdere toestand herstellen --> Volg de verdere instructies.

Succes :thumb:

ik heb dat eerste geprobeert, en hij zegt dat het niet word ondersteunt door mijn computer, terwijl hij het altijd normaal gedaan heeft... en bij systeem herstel, raak ik dan niet al mijn programma's kwijt? verder doet mijn geluid via het systeem en via internet het wel, alleen niet via games en films

1. Rechtermuisknop op het geluidspictogram.
geluidspicto.png
2. Klik op "Afspeelapparaten"
afspeelaparaten.png
3. Selecteer je speakers, en klik op "Als standaard instellen."
standaard instellen.png

Als dit niet kan heb je een ander besturingssysteem?

Bij een systeemherstel worden alle programma's en instellingen hersteld naar de datum dat je je computer terugzet. Bestanden en documenten blijven.

alles werkt nu behalve windows media player en het geluid van vlc mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan