geluidsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pussy cat Jazzy

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Een tijdje geleden had ik problemen. Bleek dat mijn adapter van mijn speakerset het had begeven. Vorige week dus binnen gekregen van fabrikant. Nu doet de speakers het wel. Tenminste bij de testen. Maar zodra ik mp3 of filmpjes of andere dingen probeert af te spelen. weigert ie. Geen geluid helemaal niets. Terwijl bij de tests die ik heb dan werkt het wel.

Waar zou dat aan kunnen liggen.

Een tijdje geleden had ik iets met ffdshow gedaan.Ik had 'm op flip gezet en toen kreeg ik dit probleem. Ik weet dat het niet aan ffdshow kan liggen. Want dat is een film codec. Maar ja ik wil toch duidelijk maken wanneer ik dit probleem heb.

Wat kan ik nog meer doen om dit probleem op te lossen. Hoop dat iemand dat weet

alvast bedankt voor je antwoord.

Dubbelklik even op de speaker in je taakbalk zodat je het uitgebreide menu krijgt en kijk of daar iets gedempt staat (vinkje weghalen).

Dank je wel,maar helaas daar heb ik naar gekeken. Was het maar zo'n simple oplossing.

Ik zei het al. Het is nu alleen met filmpjes en met geluidfragmenten. Tijdens de test doet ie het wel.

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Iemand nog ideeën

Wat het beste kan doen is je geluidskaart opnieuw instaleren meestal heb je er een cd-rom bij gekregen en anders raad ik je aan om naar de website van de fabrikant te gaan voor de nieuwste drivers.

Groeten
Kevinos

Vraag is opgelost

Lag aan instelling BIOS

onboard ac97 moet op disable staan en toen was het probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan