geluidsproblemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter swaf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

swaf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Sinds kort als ik mijn lap top, een Hp Pavillion dv 8000 aanzet krijg ik de volgende foutmeling:

de instr op 0x745f2780 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beïndigen
Klik op annuleren om de fouten in het programma op te sporen.

Meestal klik ik dan op annuleren omdat wanneer ik op OK klik ik een heel trage computer krijg en niets meer snel gaat. Soms wordt het dan zo erg dat het niet meer gaat en ik hem moet afsluiten.
Daarbij heb ik ook het probleem dat zinds ik die foutmelding krijg ik geen muziek meer kan afspelen op mijn laptop, nogthans hoor ik wel de klikken van mijn muis, de foutmeldingen, ...
Wat ik ook heb is dat ik wanneer ik in mijn standaard xp pakket bezig ben de lay-out plots soms verandert naar die van de veilige modus, dit gebeurt wel niet volledig, enkel titelbalken en de adresbalk veranderen dan.

weet er iemand het verband tussen al deze verschillende dingen en wat er eraan moet doen om ze terug goed te krijgen. ik moet wel zeggen dat het al een keer gebeurd is dat ik geen foutmelding krijg, dan werkte alles normaal, maar dat was natuurlijk maar eenmalig...

Kan iemand mij zo snel morgelijk advies geven, ik kan ze echt gebruiken!!!:shocked:
Alvast bedankt,

Swaf

Welkom op Helpmij. :)

Is je laptop virus en malware vrij?
Heb je de harde schijf gescand op fouten (eigenschappen c-schijf).
Je systeem is verder goed onderhouden (gedefragmenteerd, genoeg vrije ruimte op schijf)?

Of het niet werken van je audio echt iets te maken heeft met die foutmelding durf ik niet te zeggen. Op de HP-site is een uitgebreide supportsectie te raadplegen, alleen is het voor jouw notebook alleen in het Engels beschikbaar.
Bekijk de probleemoplosser voor audio op deze site.
Meer algemene probleemoplossers staan op deze site en op de volgende pagina's.

NB: heb je kort geleden apparaten aangesloten en/of stuurprogramma's geinstalleerd? Hoe oud is het notebook en zit er nog garantie op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan