Geluidsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpax

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Het geluid slaat bij mij vaak op hol. Of ik nu op internet zit of ik doe een spelletje, elke keer komt er een verschrikkelijke ruis uit mijn speakers. Als ik dan he desbetreffende programma afsluit, is het weer goed. Waar kan dat aan liggen??

Zou kunnen dat je niet de juiste geluidsdrivers hebt voor je geluidskaart!of niet goed geinstalleerd!
Of de stekkertjes zitten niet goed!of je hebt het volume te hard staan!

Over wel programmatje praten wij? dat je af moet sluiten?

De drivers heb ik geupdate en de stekkers zitten er goed in. Tevens staat het volume nooit hard. Anders worden vrouw en kinderen gek. Er is geen specifiek programma waar hij op vast loopt. Het kan zijn als ik op internet aan het surfen ben, een spelletje speel en zelfs als de computer aanstaat en ik er niks mee doe. Ze hebben me gevraagd of er iets in de buurt draadloos is. Ja dat is er wel, maar dat is een joystick en die zijn er toch voor gemaakt zou ik denken.

Euh...als je zeker weet dat alles goed zit dan wordt het lastig om te achterhalen waar het probleem in zit.........inderdaad een signaal van bijv een mobieltje kan het geluid van de Pc verstoren.......... of iets met een magneet erin!

heb het ook eens gehad was bij mij een soort zachte trommel op achtergrond

lag hier aan ace codec pack
verwijderd ,en geluidskaart uit apparaatbeheer ook verwijderd
daarna orginele drivers instaleerd en probleem was weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan