Geluidsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluRay

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Ahoy ,
ik heb 2 vragen.

1 : ik heb dus een Aopen H600B kast en daar is dus aansluitingen op voor audio en usb.
usb werkt goed... alleen met het geluid heb ik problemen als ik het via voor aansluit...

nu heb ik niks aangesloten maar er staat wel dat er een microfoon is aangesloten.

als ik wat in de groene poort doe voor dan zegt die dat er helemaal niks is aangesloten voor:confused: :

dus als er niks is aangesloten dan is er "zogenaamd" wel wat aangesloten:confused:

Wie kan mij helpen
(ik denk zelf dat het komt door dat ik een HD geluidskaart heb (on-Board) en die front geluids "kaart" AC'79 is....
en vraag 2 is :
Hoe kan ik de Equalizer weer te voorschijn halen ?
in XP had ik die altijd maar in vista is die weg in Realtek HD audio Confugiratie...

MVG Blu|Ray

Volgensmij is die equalizer gewoon niet meer mogelijk in Vista ...:(:(

heb zelf ook realtek onboard geluid (ALC888). Bij mij zie ik eigenlijk ook niet echt equalisers die je zegmaar zelf kan instelle enz. welke chip heb jij? want als ik het zo lees dan begrijp ik dat voor ac97 is en achter hd ook onboard ofzo. maar dat akn niet 2 chips tegelijk. welke moederbord heb je?

Laatst bewerkt:
MSI P7N Platinum maar kan nergens achter halen of mijn Aopen HD geluid ondersteund

die msi p7n platinum heeft ook alc888 audio codec chip. hij ondersteund hd audio. wat bedoel je met aopen hd geluid?

Nou ik heb een Aopen kast en volgensmij moet die Chip die voorin zit ook die HD audio ondersteunen

dit bedoel ik (dit is een giga-byte kast) maar ik heb een Aopen en die heeft maar 1 kabeltje en daar staat volgensmij niks op zal zo even kijken

Laatst bewerkt:
jouw moederbord heeft alc888 (hd audio). dus geen ac97. ja 1 kabel en dat is van alc888 (hd audio)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan