geluidsrecorder en skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
66
hoi zit met volgende ,de microfoon doet het niet meer ,deze heeft het wel gedaan via de geluidsrecorder,en ook mooi zonder gekraak of iets ,probleem is het niet bij skype voor mekaar kreeg ,ik kan de bellers wel horen en nu zonder brom,maar ze horen mij niet!
nu heb ik via help van skype site deze http://www.skype.com/intl/nl/help/guides/soundsetup_xp.html
eh ik heb alles aangepast zoals hier staat maar eh wordt eigenlijk alleen maar erger ,heb nu zelfs via de geluidsrecorder geen microffon meer,denk me fout zit in het deel met geavanceerde instelling ,ik heb bij vastzetten (geft ie bij mij zo aan )een vinkje voor de microfoon staan(bij geluid opnemen en dan volume klikken)
volgens mij zijn deze instelling helemaal verkeerd !!
kan iemand misch meekijken wat er nu gaande is,zelfs via de geluidrecorder lukt het niet meer !(heb net alles er nieuw op XP en zo)!
 
Installeer de drivers van je geluidskaart even opnieuw, grote kans dat het dan weer beter gaat.... de skype installatie rommelt aan de geluidskaartinstellingen...
 
hoi dat vermoede hadt ik al,ben nu met iemand ,de site van skype aan het doornemen ,technische vragen ,hier zit na mijn idee een fout in !
zou ik eventueel die link hier mogen neerzetten!(zodat een ander zijn mening daar over kan zeggen!(halverwege deze site moet ik namelijk,uitkomen op opname voor microffon ergens ,maar dan zegt ie bij deze pc vastleggen:eek: snap dit want op de andere pc is dit niet zo,waarom zegt ie bij mij vastleggen in het gedeelte microofon opname!
eh is er een makkelijke manier om de geluidsinstellingen weer te herstellen(dus uit de geavanceerde ,mode zonder systeem herstel te moeten doen)???
 
Je hoeft geen systeemherstel te doen, alleen de friver van je geluidskaart opnieuw installeren.... schijfje met drivers die je bij je PC gekregen hebt erin, bestand zoeken, aanklikken, klaar......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan