Geluidsschema: Windows-Standaard ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0151

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Hallo allemaal,

Ik had net mijn pc geformatteerd omdat, het wel een keer tijd werdt dat dit zou gebeuren.
Maar het blijkt dus dat ik alle drivers etc heb geinstalleerd maar dat mijn sound bij Geluidsschema vaag is want, als ik bij Volumeregeling ga en dan naar Geluidsschema dan zie ik daar staan, Geen Geluid of Windows-Standaard maar wanneer ik voor Windows-Standaard kies ontbreken er een aantal geluiden.

Zou iemand hier misschien een oplossing voor kunnen hebben? zoja, dan hoor ik het graag van u.

Mvg,
Hayri

Heb je wel geluid als je b.v. een mp3 afspeeld? als het alleen om de standaard geluiden gaat dan kan je het volgende proberen

Ga naar uitvoeren en tik daar regedit in en druk op enter
als je in het register zit ga dan naar HKEY_CURRENT_USER en verwijder de sleutel (STANDAARD) REG_SZ druk dan op F5 en daarna opnieuw opstarten

Maar nogmaals dat geld alleen wanneer het op de syteem geluiden gaat
Hoop dat je hier wat aan heeft
Succes

maar wanneer ik voor Windows-Standaard kies ontbreken er een aantal geluiden.
En zijn aan de desbetreffende systeemgelbeurtenissen wél geluiden gekoppeld? Als dat niet zo is dan kun je ze toch zelf toewijzen?

Heb je wel geluid als je b.v. een mp3 afspeeld? als het alleen om de standaard geluiden gaat dan kan je het volgende proberen

Ga naar uitvoeren en tik daar regedit in en druk op enter
als je in het register zit ga dan naar HKEY_CURRENT_USER en verwijder de sleutel (STANDAARD) REG_SZ druk dan op F5 en daarna opnieuw opstarten

Maar nogmaals dat geld alleen wanneer het op de syteem geluiden gaat
Hoop dat je hier wat aan heeft
Succes

hey hij kan dit niet verwijderen dan krijgt hij een error of dergelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan