Geluidsschema's

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het huidige .theme bestand (C:\Windows\Resources\Themes, je kunt hem met kladblok openen) en in het register, onder:

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\Schemes\Names

HKEY_USERS\S-1-5-21-1085031214-492894223-1957994488-1004\AppEvents\Schemes\Names


gtz
 
Ai, maar als ik "opslaan als" kies dan wordt het dus geen los bestandje begrijp ik?
 
Nope, het wordt in de eerste instantie in het register aangemaakt (alleen de naam, als een subsleutel) en pas als je het hele thema opgeslagen hebt, worden de paden van de ingestelde wav's weggesgreven in dat .theme bestand.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de registersleutel opgeslagen en op deze manier blijf ik toch steeds mijn eigen geluidsschema's houden... Ik gebruik dan wel geluidjes uit de standaardcollectie van Windows, maar toch naar eigen smaak. Je kunt toch ook de geluidjes van bijv. D:\ inladen om in XP te gebruiken? Dan werkt het volgens mij ook...

GRTZ fun_surfer.
 
Ik wil dat mijn Windows 2003 mijn Windows XP geluidsschema gebruikt :).
 
Aha, daar heb ik weer geen idee van hoe je dit zou moeten doen maar ik denk dat je inderdaad de tip van Henrik hierin moet opvolgen, dus dat zou weer niet naar je zin lukken... :(
Succes!

GRTZ fun_surfer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan