geluidsvolume

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico1961

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2005
Hoi iedereen ,

Ik heb een headsetje gekocht en als ik deze goed aangesloten heb op mijn pc , krijg ik via mijn normale speakers hard geluid ,maar via mijn headsetje komt alles heel zacht door ook al staan alle schuifjes in de volumeregeling op maximaal , kan iemand mij helpen met dit probleem ?

b.v.d.

Henk

Gefeliciteerd met je verjaardag !!!!

Waar heb je de plug van je Headset ingedaan ?

Bedankt voor je felicitatie en je reactie,

ik heb de stekkers gewoon op kleur aan de voorkant van mijn pc aangesloten , maar ik heb hem ook aan de achterkant geprobeert met hetzelfde resultaat.

greetzzzzz
Henk

je zou kunnen proberen om de 2 speakers die je hebt d.m.v. een elastiekje aan je oren te binden , om zo een ietwat grote koptelefoon te maken.:D :D :D

dat moet werken volgens mij.

greeetzz
Wim:thumb: :thumb:

(was een geintje hoor , ik zou het ook niet weten wat je eraan zou kunnen doen.)

hahahah heyyy vari ik heb het wel geprobeerd maar ik viel bij het weg lopen iedere keer over het snoertje
maar in ieder geval bedankt voor het reageren

groetjes henk

Ik weet niet welke geluidskaart (chip) je gebruikt omdat daar meestal software (programma) bijgeleverd wordt waarin je kan aangeven wat voor speakers cq. koptelefoon je gebruikt.

hoi greetz bedankt voor je reactie maar dan kijk ik nog even verder er zit geen softwear bij maar in ieder geval bedankt
groetjes henk en nog fijne dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan