Shifterke
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 mrt 2008
Hey beste helpmijers
Ik heb tegenwoordig als ik mijn PC'tje opstart het probje dat mijn geluid niet werkt.
Mediaplayer zegt
En als ik bij configuratiescherm ga kijken zegt die bij geluiden "geen audioapparaat".
Ik kan het oplossen door een systeem herstel maar ik heb het bijna dagelijks dus zou ik graag een permanente oplossing vinden.
Ook vallen mijn DVD schrijvers ook weg als dit gebeurt dus als jullie dit ook hier zouden kunnen oplossen bedankt anders maak ik een nieuw topicje bij CD aan.
Dank bij voorbaat
Ik heb tegenwoordig als ik mijn PC'tje opstart het probje dat mijn geluid niet werkt.
Mediaplayer zegt
Code:
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden.
Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het
geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
Ik kan het oplossen door een systeem herstel maar ik heb het bijna dagelijks dus zou ik graag een permanente oplossing vinden.
Ook vallen mijn DVD schrijvers ook weg als dit gebeurt dus als jullie dit ook hier zouden kunnen oplossen bedankt anders maak ik een nieuw topicje bij CD aan.
Dank bij voorbaat