Gemaakte image (backup) niet te verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert01

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Met Drive Image 5.0 in DOS versie heb ik een backup gemaakt van mijn besturingssysteem en heb ik geplaatst op een 2e partitie van m'n harde schijf.

Mijn probleem is nu dat ik deze files niet meer kan verplaatsen; ik kan ze niet samen in één map zetten of ik kan ze niet op een dvd zetten.

Als ik er gewoon een file of ander programma op plaats is er geen enkel probleem om te verplaatsen of iets dergelijke, maar bij die backupfiles krijg ik steeds de melding "Kan de file niet verplaatsen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is".

De files zijn beslist niet read-only en ik kom er niet achter wat hier nu aan de hand is?

Wie weet er raad? Met hartelijke dank!

Prgramma geïnstalleerd en dan...

Bedankt Maarten voor je suggestie, maar met de gebruiksaanwijzing op je site kom ik er niet uit. Wat betekenen de roze en lila balken? Als ik op één van de roze balken rechts klik en dan "kill" ben ik dan m'n software kwijt of wordt het alleen maar op dat moment uitgeschakeld?

De roze zijn services (=toepassingen die voor het laden van het bureaublad geladen worden), deze kan je beter niet afsluiten. De blauwe afsluiten kan geen probleem zijn.

Hoi Maarten,

Alle blauwe op het programma zelf na "gekilled" en de roze laten staan, maar helaas alles blijft bij het oude.
Zijn er nog meer alternatieven?

Heeft iemand nog een ander idee voor dit probleem?

Het voorstel van Maarten03 heeft helaas geen oplossing geboden.
Weet iemand soms nog een andere oplossing?

Hartelijk dank!

Gert01

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan