Beste mede forumleden,
Ik maak regelmatig van een aantal documenten een PDF. Dit doe ik met adobe acrobat professional 8.0 en dat werkt goed.
Maar de laatste tijd krijg ik bericht van de ontvanger dat het document leeg is.
Nu ben ik dat gaan uitproberen. Nadat ik een PDF gemaakt heb en deze opsla op mijn harde schijf kan ik die gewoon openen. Maar als ik die als een bijlage met Outlook 2003 verstuur, ook naar mij zelf uitgeprobeerd, komt de bijlage inderdaad leeg aan.
Ik vermoet dat het aan outlook ligt, mogelijk een bepaalde instelling.
Kan iemand van jullie mij helpen?
Het zou heel fijn zij.
Gerard Nibbelke
Ik maak regelmatig van een aantal documenten een PDF. Dit doe ik met adobe acrobat professional 8.0 en dat werkt goed.
Maar de laatste tijd krijg ik bericht van de ontvanger dat het document leeg is.
Nu ben ik dat gaan uitproberen. Nadat ik een PDF gemaakt heb en deze opsla op mijn harde schijf kan ik die gewoon openen. Maar als ik die als een bijlage met Outlook 2003 verstuur, ook naar mij zelf uitgeprobeerd, komt de bijlage inderdaad leeg aan.
Ik vermoet dat het aan outlook ligt, mogelijk een bepaalde instelling.
Kan iemand van jullie mij helpen?
Het zou heel fijn zij.
Gerard Nibbelke
Laatst bewerkt door een moderator: