Geme pc rond 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchjaspers

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
158
Hallo,

Ik wil graag een game pc gaan kopen.
Wil graag de nieuwste spellen spelen,call of duty black ops ll,far cry 3 enz.
Mijn budget is toch rond de 800 euro.
Hoef nog geen ssd en een andere prossesor cooler die komen later wel aan bod.
Wil graag intel.

Hoor graag jullie reacties.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan je hier al mee beginnen?
Je hebt niet gezegd of je wil overclocken, hiermee zal je dat niet kunnen.
 
Heb zelf dit in gedachten

Intel Core i5 3570K Boxed
ASRock Z77 Extreme4
XFX HD7870 Double Dissipation Edition
Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
Zalman Z11 Plus
Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition
Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
XFX Pro 550W
 
Komt van Tweakers :), ik vind het zeer goed, maar ik zou voor een kast zonder LED's gaan. Zelf heb ik de Antec Three Hundred Two waar ik zeer tevreden over ben. Verder zou ik niet de XFX HD 7870 nemen, tenzij die de goedkoopste is. Ga anders voor een Asus, Gigabyte of Sapphire. Volgens mij volstaat een Msi Z77A G43 ook als moederbord als je wil overclocken. Het heeft genoeg features en het is stukken goedkoper.
 
Beetje een Low-Power voeding als je ook nog wilt overclocken.
Adviseer minimaal 700 watt voor overclocking. kan je ook tevens nog een 2e kaart nemen in de toekomst voor CrossFireX
,Ook geen Optische drive?, als je games koopt in de winkel hoef je niet te downloaden en kan je ze meteen installeren (ipv steam of andere aanbieders) je kan ze tegenwoordig kopen vanaf 15 euro.
 
Ja, voor een ferme overclock zal je te weinig hebben.
HD 7870: 170w
I5 3570k + overclock: 230w
Rest (ruw genomen): 50w
Het zal krap worden.
 
Dankjewel, Moet ik dan alle onderdelen los kopen bij verschilende zaken? hoe ze het doen via tweakers of hoe gaat het
 
Vaak hebben zaken alle onderdelen wel in huis. Je ziet het zelfde bedrijf waarscheinlijk ook in ene ander lijstje van een product staan. Je zou dan steeds via die link daarheen kunnen gaan. (afuture is meestal wel goedkoop met alle onderdelen) De XFX heb ik trouwens en die is echt heel goed, stil, cool en perfect met overclocken! :) (en goed materiaal)
 
Alles bij één winkel is veel handiger en moest er iets kapotgaan dan zou het ook gemakkelijker zijn. Het is natuurlijk wel duurder.
Edit:Volgens mij heeft Azerty de grootste stock. Ik zou voor Azerty gaan, maar lees anders zelf wat reviews en kijk anders ook wat er bij jou in de buurt ligt. Dat is ook altijd handig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan