gemengde inhoud mapje verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trude21

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Mapje verdwenen.
als ik het kaartje van mijn digitale camera in mijn computerkast stop krijg ik niet meer in mijn "gemengde inhoud" het teken van map openen
dus moet ik eerst naar mijn computer en dan naar j en dan kan ik pas mapje openen, ik vond het wel handig maar het mapje is gewoon verdwenen.wel heb ik de keuze om diavoorstellingm, afbeeldingen copieren,afdrukken en iets met powerproducer ophalen,
kan iemand mij misschien zeggen hoe ik dat weer in in "mijn gemengde inhoud"kan krijgen
groeten Trude

Als je via de verkenner naar dat mapje gaat en op de map gaat staan met de muis en dan de rechter knop indrukt, kiest voor eigenschappen dan kun je dat daar aanpassen en het weer de status "gemengde inhoud" mee geven.

daar krijg ik precies hetzelfde probleem, ook hier zit de optie voor map openen niet tussen. Het gaat er dus om om, om de optie map openen er weer tussen de 4 andere opties te krijgen
. Als ik er nu een cd in doe dan krijg ik daar wel de optie map openen tussen , alleen als ik het kaartje van mijn camera er in doe dan krijg ik dat niet ,en vroeger dus wel, ik weet niet wanneer dat zomaar veranderd is.
Ooit heb ik ergens gelezen om dat weer te kunnen herstellen maar ik weet niet meer waar en hoe
hopelijk weet iemand raad
groeten Trude

Dan heb ik inderdaad je vraag verkeerd verstaan. Een optie is een herstel punt te pakken om te zien of het dan weer werkt.
De pc wordt dan geconfigureerd zoals het op die datum was.
En ik ben eens aan het zoeken voor je of ergens dit in te stellen staat.
Je weet zeker dat je in de tussen tijd geen rare dingen hebt geinstaleerd en of vreemde programmas hebt gebruikt.

naar mijn weten heb ik niets vreems gedaan op mijn computer, en ik weet eigenlijk ook niet hoe lang dit al zo is want je weet hoe dat gaat, je laat het eerst nog even zitten en dan ga je je er eens in verdiepen en zoeken naar het juiste mapje, het kan zijn nadat ik een nieuwe versie van Norton erop gezet heb, maar dat weet ik ook niet zeker, ik weet wel dat ik sindsien en vreemde prullebak heb ( Norton 2004) maar het lijkt me vreemd dat het daar aan ligt. Ook heb ik een nieuwe webcam geinstaleerd.Als ik ga herstellen van een herstelpunt blijft dan die Norton en camera gewoon intact?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan