geminimaliseerd opstarten van RVS-fax

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridopl

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2000
Hallo,

Als ik de computer aanzet moet ook het RVS-faxprogramma opstarten met een icoontje in de systemtray en niet in de taakbalk.

RVS-fax start nu ook wel op bij het aanzetten van de PC omdat ik het programma heb toegevoegd bij het onderdeel opstarten maar staat dan geminimaliseerd in de taakbalk en neemt daar ruimte in.

Als ik het programma vanaf het buroblad opstart komt er wel een icoontje in de systemtray en niet in de taakbalk.

Heeft iemand een suggestie hoe ik bij het opstarten van de PC het programma RVS-fax kan opstarten waarna een icoontje in de systemtray verschijnt.

alvast bedankt.

het faxprogramma niet meer automatish laten opstarten en het bureabladicoon kopieren naar de opstartmap

Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Om het programma automatisch te laten opstarten heb ik het buroblad icoon gekopieerd en geplaatst in de opstartmap. (onderdeel opstarten bij alle programma's in windows XP)
Maar het gekke is dat hoewel het dus dezelfde snelkoppeling is toch een verschil ontstaat.

ik ken het programma niet maar dan denk ik dat er ergens eenninstelling van het programma niet goed staat mischien eens opnieuw installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan