Gemist downloader 2.0.0.3 kan rtl gemist niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo goedeavond,

Ik wil heb gemmist downloader. nu klik eerst op ''ik wil een uitzending van rtl gemist.nl downloaden'' en dan vul ik de link in wat ik graag downloaden wil.
dus dze link: http://www.rtl.nl/components/shows/...public.29831993.Wat_Vindt_Nederland_s2_a9.xml

En kopieer deze en plak ik in gemist downloader, en klik ik op ''verder'' maar dan staat er ''er gaat iets mis! start de applicaite opniew op''
Nu klikte ik op de vraagteken, en daar staat dat het extensie: .xml moet zijn. en dat snap ik niet:confused: (ziebijalge4)

Wat gaat er hier fout? of doe ik iets fout?

Wie kan mij helpen??
Mvg Windowsfaq

Bijlagen

• bijlage4.jpg
    bijlage4.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Staan je datum- en tijdsinstellingen wel goed? GemistDownloader controleert of je wel een geldige gebruiker bent aan de hand van de datum- en tijd van je computer.
Die extentie die .XML moet zijn, slaat op de link die je invoert. Bij RTLGemist.nl eindigen alle links op .xml. Zo niet, dan heb je een verkeerde link te pakken. Maar bij jouw link is dat niet het geval.

Hoi !

Site draait hier als 'n zonnetje.......

Maar: wel alle codec's geinstalleerd !

Misschien zit daar je probleem; onder welk OS draai je ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Site draait hier als 'n zonnetje.......

Maar: wel alle codec's geinstalleerd !

Misschien zit daar je probleem; onder welk OS draai je ?

Greetz,

Harry.

Windows 7 32-bit, en welke codes moet je allemaal downloaden dan???

Nog vriendelijk bedankt

Bij mij lukte het niet meer nadat ik Silverlight had geinstalleerd. Silverlight verwijderen en dan lukt het weer met realplayer-plugin (in Internet Explorer). Misschien ook weer via gemistdownloader?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan