Genept met mp3 speler geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy2003

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Afgelopen maand heb ik een mp3 speler gekocht op ebay. Hij ziet er prachtig uit en werkt ook naar behoren. De mp3 speler heeft een geheugen van 4 gb, zoals te zien in Windows. Nu heb ik de afgelopen maand niet meer dan 2 gb aan mp3'tjes op de speler gezet, dat werkt prima. Gisteren heb ik ongeveer 3 gb aan liedjes erop gezet. Nu doen een flink aantal van de mp3'tjes het slecht en hoor ik alleen wat rommel als ik ze afspeel. Ik ben bang dat ik genept ben en een mp3 speler van 2 gb heb gekocht. Nu heb ik zelf al een aantal dingen geprobeerd:
- formatteren onder windows heeft geen zin, blijft 4 gb staan.
- formatteren met de mp3 player disk tool werkt niet. Ik krijg een melding dat de mp3 speler 'encrypted' is.
- geprobeerd de speler open te schroeven en het geheugen te bekijken, maar dit lukt ook slecht. Ik durf 'm niet verder te schuiven omdat ik bang ben dat het schermpje breek.

Heeft iemand nog een ander idee over hoe ik er achter kan komen wat er mis is?

de mp3tjes die je er extra bijopzet klinken wel normaal op je pc? zijn het allemaal mp3-files of ook WMA en/of OGG files?

welke mp3 player heb je?

Hoi !

Als wat heb je het ding geformatteerd ?

Als het in FAT is kun je beter mappen maken van zeg 1 Gig per stuk.

Daarin plaats je dan je muziek op genre, op bestandstype of wat je ook wilt.

Dan werkt het meestal wat makkelijker.

Greetz,

Harry.

Bedankt voor jullie reacties. Maar ik ben bang dat het probleem nog niet opgelost is door de mappen te veranderen. Ik heb alleen mp3's er op staan. Als ik ze via de mp3 speler op de pc afspeel hoor ik ook alleen maar rommel.

Dit is de mp3 speler die ik heb:
66194430_o.jpg

Ik heb 'm geformatteerd op fat32. Moet ik iets anders proberen? Een andere clustergrootte misschien?

Laatst bewerkt:
"Als ik ze via de mp3 speler op de pc afspeel hoor ik ook alleen maar rommel.", dat bedoelde ik dus niet, hoe klinken ze als ze op jouw pc staan, ik neem aan dat het je eigen MP3's zijn?
Zijn het niet je eigen nummers, hoe klinken ze dan bij diegene op de pc waar jij ze vandaan hebt.

"Als ik ze via de mp3 speler op de pc afspeel hoor ik ook alleen maar rommel.", dat bedoelde ik dus niet, hoe klinken ze als ze op jouw pc staan, ik neem aan dat het je eigen MP3's zijn?
Zijn het niet je eigen nummers, hoe klinken ze dan bij diegene op de pc waar jij ze vandaan hebt.

Dan klinken ze uiteraard wel prima. Pas als ik meer dan 2 gb aan mp3's op de speler zet, worden een aantal mp3's omgevormd tot rommel, ook als ik deze liedjes weer probeer terug te kopiëren naar de harde schijf.

ehm, wat is het merk en type van het mooie apparaat?
Werd er maar 1 aangeboden op Ebay? of waren er meerdere?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan