Afgelopen maand heb ik een mp3 speler gekocht op ebay. Hij ziet er prachtig uit en werkt ook naar behoren. De mp3 speler heeft een geheugen van 4 gb, zoals te zien in Windows. Nu heb ik de afgelopen maand niet meer dan 2 gb aan mp3'tjes op de speler gezet, dat werkt prima. Gisteren heb ik ongeveer 3 gb aan liedjes erop gezet. Nu doen een flink aantal van de mp3'tjes het slecht en hoor ik alleen wat rommel als ik ze afspeel. Ik ben bang dat ik genept ben en een mp3 speler van 2 gb heb gekocht. Nu heb ik zelf al een aantal dingen geprobeerd:
- formatteren onder windows heeft geen zin, blijft 4 gb staan.
- formatteren met de mp3 player disk tool werkt niet. Ik krijg een melding dat de mp3 speler 'encrypted' is.
- geprobeerd de speler open te schroeven en het geheugen te bekijken, maar dit lukt ook slecht. Ik durf 'm niet verder te schuiven omdat ik bang ben dat het schermpje breek.
Heeft iemand nog een ander idee over hoe ik er achter kan komen wat er mis is?
- formatteren onder windows heeft geen zin, blijft 4 gb staan.
- formatteren met de mp3 player disk tool werkt niet. Ik krijg een melding dat de mp3 speler 'encrypted' is.
- geprobeerd de speler open te schroeven en het geheugen te bekijken, maar dit lukt ook slecht. Ik durf 'm niet verder te schuiven omdat ik bang ben dat het schermpje breek.
Heeft iemand nog een ander idee over hoe ik er achter kan komen wat er mis is?