Generals(Command&Conquer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tha mecca don

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
ik heb nu c&c generals gekocht maare ik kan niet online spelen

ik ga dus naar online en het generals gaat dan dus de update downloaden... en dan installeert die hem bla bla bla...

en dan wil ik een account aanmaken... en dan zegt die invalid password ... hoe kan dat nou weer als je een account AANMAAKT :S??

mischien id die username die jij probeer al bezet en bestaat daar dus al een wachtwoord voor

Register aanpassen

Ik heb een instructie van een Deviance crack van www.gamecopyworld.com (uitzoeken op hun site welke dat is; downloaden en openen) en daarin staat dat je voor online gamen eerst een regel in je register moet weghalen.

Ik heb alle gegevens thuis wel,weet niet of het werkt en of het de juiste manier is.
Probeer het. Komt je er niet uit stuur me dan een email.

Dat weet ik

Mij is die info ook toegespeelt.
Het gaat om info uitwisseling en ik dacht dat dat wel kon.
Verder kom ik nooit op die site.

oh stuur mij die **** ook maar ff door dan... naar muh mail :) thameccadon@hotmail.com als je wil, of bedoel je dit want dit werkt niet echt :S

Install the game - Full Installation.
Replace the original GENERALS.EXE & GENERALS_CODE.EXE files with the ones from the Executable Archive.
Replace the original GAME.DAT file with the one from the Patch Archive.
Extract the 65537_65536_12544.RTP file from the Patch Archive to the <GameDir>\PATCHES directory.
Startup the game to apply the patch.
Exit the game.
Replace the original GENERALS.EXE, GENERALS_CODE.EXE & GAME.DAT files with the ones from the Executable Archive.
Play the Game Online!

aa

oh stuur mij die **** ook maar ff door dan... naar muh mail :) thameccadon@hotmail.com als je wil, of bedoel je dit want dit werkt niet echt :S

Install the game - Full Installation.
Replace the original GENERALS.EXE & GENERALS_CODE.EXE files with the ones from the Executable Archive.
Replace the original GAME.DAT file with the one from the Patch Archive.
Extract the 65537_65536_12544.RTP file from the Patch Archive to the <GameDir>\PATCHES directory.
Startup the game to apply the patch.
Exit the game.
Replace the original GENERALS.EXE, GENERALS_CODE.EXE & GAME.DAT files with the ones from the Executable Archive.
Play the Game Online!

foutje

uhh sorry van al die berichten maar toen ik bericht sende dan liep die vast en toen probeerde ik het nog een paar x ....toen zag ik dus dat ik dit kreeg :S

Re: foutje

Geplaatst door tha mecca don
uhh sorry van al die berichten maar toen ik bericht sende dan liep die vast en toen probeerde ik het nog een paar x ....toen zag ik dus dat ik dit kreeg :S
Je kan 1 van de twee berichten verwijderen door op "aanpassen" te klikken en bovenin een vinkje neerzetten bij verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan