Generals Zero Hour Start Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Ik heb vandaag Generals Zero Hour geinstalleerd. Als ik deze probeer te starten leest hij wel van de hd maar doet verder niks, hij geeft het blauwe laad schermpje (in windows) en gaat dan weer terug naar de autorun (waar je kan kiezen welke command & conquer je wil starten). Het betreft hier de versie van The First Decade. Mijn pc heeft een overgeclockte cpu en gpu zou dat wat uitmaken?

lijk me sterk maar belangerijker is je versie van windows die je draaid.

Ja ik vond het ook al vreemd maar ik draai Windows XP SP2, verdere specs:

Intel Core 2 Duo E6750 2.66 Ghz @ 3.2 Ghz
eVGA 8600GT @ 745 Mhz Core, 530 Mhz Memory

Alles werkt stabiel dus is nogal appart dat het niet werkt.

krijg je geen fout melding ?
krijk eens in het windows logboek

Nee staat niks in (service is niet gestart) maar het spel zelf geeft ook geen error.

Had inmiddels foutlogs gevonden van generals in zijn eigen save map maar die bestanden zijn gewoon leeg.

Opgelost! Ik had na lang googlen een forum gevonden waarin iemand zei dat hij de bestanden die in de mijn documenten map staan (waar generals zijn savegames etc. zet) wel had staan op de pc's waar generals het wel deed en op de pc waar die het niet deed niet, hij heeft toen alle bestanden gekopieerd naar de plek waar het nodig was maar in feite is er alleen de Options.ini nodig om het spel te runnen, heb je die niet kun je die simpelweg maken door een kladblok bestand als ini op te slaan er de volgende dingen in te zetten: IdealStaticGameLOD = High StaticGameLOD = High
Deze regels moet je onderelkaar zetten precies zoals ze er staan.

De overige mappen moet je wel toevoegen maar worden daarna zelf aangevuld:
MapPreviews
Maps
Replays
Save

Dan nog 2 ini bestanden, deze mag je gewoon leeg laten:
Skirmish.ini
SkirmishStats.ini

Laatst bewerkt:
ik heb zelf nu bij generals (zonder zero hour) ook zo'n melding met skirmish?!:S
als ik via network->direct connection met een vriend wil spelen krijg ik een skirmish error!:(

Kan je mischien iets preciezer zijn? je zegt dat je een forum over dit onderwerp had gevonden, kan je dit vermelden? ook zeg je dat je mappen moet toevoegen in de map waar het nodig is :shocked:.. ik zit namelijk nu met hetzelfde probleem, ook al is dit topic al van een jaar geleden =P

greetzz

Opgelost! Ik had na lang googlen een forum gevonden waarin iemand zei dat hij de bestanden die in de mijn documenten map staan (waar generals zijn savegames etc. zet) wel had staan op de pc's waar generals het wel deed en op de pc waar die het niet deed niet, hij heeft toen alle bestanden gekopieerd naar de plek waar het nodig was maar in feite is er alleen de Options.ini nodig om het spel te runnen, heb je die niet kun je die simpelweg maken door een kladblok bestand als ini op te slaan er de volgende dingen in te zetten: IdealStaticGameLOD = High StaticGameLOD = High

MapPreviews
Maps
Replays
Save

Skirmish.ini
SkirmishStats.ini

Zero Hour

MapPreviews
Maps
Replays
Save

Skirmish.ini
SkirmishStats.ini

Beste,
ik hoop dat je mij eventueel zou kunnen helpen aangezien ik het zelfde probleem heb als jij hebt gehad, zou je mij kunnen zeggen wat precies moet worden verandert of de site geven waar jij het van hebt. eventueel e-mail (sebastiaan-dp@live.be) Ik zou het zeer aprecieren. :)

Mvg
Sebastiaan

Het staat er toch erg volledig uitgelegd

maar laat ik eens een poging doen om het duidelijker te maken:
in je "Mijn documenten" heb je een map van generals staan (vermoedelijk 2 1 voor generals en 1 voor zerohour

- Kopieer de map van de versie naar een andere plek (ter backup zodat je altijd weer terug kan)

- ga dan de originele map in en verwijder alles wat daar staat (Sorry savegames zijn dan weg)

- Maak een bestand aan "Options.ini" en zet daar de volgende regels in
Code:
IdealStaticGameLOD = High
StaticGameLOD = High

- Maak een bestand aan "Skirmish.ini" die je leeg kan laten

- Maak een bestand aan "SkirmishStats.ini" die je leeg kan laten

- Maak de volgende mappen aan:
MapPreviews
Maps
Replays
Save

en klaar, start op en je hebt de oplossing van G4M3R toegepast.
Voor eventuele vervolg vragen kun je het best even een nieuw topic aanmaken op helpmij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan