Generals

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Level 5:
Ik ben USA en versla een GLA basis aan de andere kant van de rivier, voordat ik hun laatste gebouw opblaas, bouw ik mijn eigen kamp daar al, omdat de rivier over stroomt als ik dat gebouw op geblazen heb, maak gelijk allemaal tanks, een vliegveld met commanche`s, humvee`s met soldaten er in, kannonnen om mijn kamp te beschermen tegen aanvallen, tot geld en de toevoer van geld op is. an verkoop ik mijn oude kamp, om het geld in tanks te steken. en dan blaas ik dat laatste gebouw op, om vervolgens nieuwe missie te krijgen en hun scuds te destroyen...maar voordat ik daar ben, hebben zij mij alweer opgeblazen....wie weet hoe ik deze missie tot een goed einde kan brengen?

Alvast bedankt

het is eigenlijk niet zo moeilijk je doet er alleen een paar keer over:

neem de paradrop en A-10 strike minstens dubbel

je begint met een klein kampje aan de ene kant van de rivier (als het goed is met wat tanks en mannetjes lange tijd niet gespeeld lol) stuur die op de mini GLA basis af om daar een basis op te gaan bouwen want die brug stort in. als je die basis hebt vernietigd wordt daar een HQ en wat mannetjes naartoe geteleporteerd en dan kun je een basis gaan bouwen. maak 3-4 patriots en zet daar 2 repareer truckjes bij en een groep mannetjes van ongeveer 20 neer die flashbang kunnen (10 op machine geweer en 10 op flashbang) een geldhaalgebouwtje met 2 helis en een barracks GEEN WAR FACTORY DAAR HEB JE NIKS AAN. Als je geld in het kleine kampje op is kun je die commanche als vervoersmiddel voor tanks gebruiken die je in het kleine kampje maakt.

Als het goed is komen ze met grote groepen terroristen vanaf linksboven en met tanks en infranty van rechtboven zoals al eerder staat dat je een groep mannetjes moet maken met flashbang die moet je links neerzetten niet vervangen door ze te kopen maar laat maar om de 7 minuten een airdrop ertussen vallen.

En dan nu het laatse zorg ervoor dat de scud nooit afgaat want die gaat meestal naar je war factory die je niet kunt vervangen omdat je dan in geldnood komt.

dit is veel meer dan de helft van je vraag maar dit voorkomt wel een hele hoop andere vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan