Genereren Outlook handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

markraats85

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
Berichten
164
Hey Hallo,

Weet iemand of kent iemand het volgende:
Bij mijn vorige werkgever was er een script die op basis van excel/txt informatie e-mail handtekening genereerde, dit werd aangestuurd door een Command scherm, waar daarna de gebruikers zijn of haar handtekeningen konden ophalen vanuit een shared folder.

Ik ben nu wat aan het zoeken maar krijg vooral scripts gevonden die het niet doen of gebaseerd zijn op active directory.
Een gebruiker wil de data zelf kunnen invullen en wij als it willen niet dat de gebruiker bij de AD kan.

Ik weet dat er software pakketten zijn, echter je raadt het al, liever geen geld uitgeven.

ik heb al wat gezocht op google, maar vind het lastig te omschrijven in 1 zin :p

Iemand ideeen of een zetje in de goede richting?
 
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar staan de gegevens van de active directory ook nog ergens anders, b.v. het adresboek van outlook.
 
Met een paar anonieme voorbeeldbestandjes wordt je sneller en beter geholpen.
Kan je een excel bestandje met b.v. anonieme namen en/of functies plaatsen.
En ook een voorbeeldje van de signature/handtekening in html of rtf.
Moeten eventueele afbeeldingen met een link van het net gehaald worden of embedded/ingesloten in de signature/handtekening.

Of zie ook http://www.rondebruin.nl/win/s1/outlook/signature.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan