Generic Host Process for Win 32 Services

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Wie kent dit? Ik kreeg deze foutmelding en de mogelijk hem te downloaden. Dit heb ik gedaan. Lees nu in een ander forum dat dit niet verstandig is. Graag advies van jullie. Er weer afgooienm of laten staan? Waar kan ik hem vinden om te verwijderen eventueel?

Gr.Gerda

Ja, ik kom deze fout ook wel eens tegen. Microsoft geeft aan dat er een fix voor is maar als ik die toepas komt de fout na enige tijd toch weer terug. Ik denk dat er iets nog niet goed afgeregeld is in Windows XP Home SP2.

Ben geïnteresseerd naar andere reacties in deze.

Geplaatst door e.h.severin
Wie kent dit? Ik kreeg deze foutmelding en de mogelijk hem te downloaden. Dit heb ik gedaan. Lees nu in een ander forum dat dit niet verstandig is. Graag advies van jullie. Er weer afgooienm of laten staan? Waar kan ik hem vinden om te verwijderen eventueel?

Gr.Gerda

Krijg je deze melding als je het internet opgaat?

Welke Firewall en besturingssysteem heb je?

Laatst bewerkt:
Ik ben een meekijker met hetzelfde probleem.

1. Het komt sporadisch voor....1 maal per 3 weken.
2. Bij het voorafgaande afsluiten van Windows treedt een fout op die ik nog niet heb vast kunnen stellen.
3. Bij het opstarten komt deze melding over Win32. Als ik OK klik wordt dit proces afgesloten, maar ik kan alles wel gebruiken.

Dus wat het nu is??

Een beschrijving van Svchost.exe in Windows XP (prof)

Geplaatst door JaapJvanVeen
Ik ben een meekijker met hetzelfde probleem.

1. Het komt sporadisch voor....1 maal per 3 weken.
2. Bij het voorafgaande afsluiten van Windows treedt een fout op die ik nog niet heb vast kunnen stellen.
3. Bij het opstarten komt deze melding over Win32. Als ik OK klik wordt dit proces afgesloten, maar ik kan alles wel gebruiken.

Dus wat het nu is??

1. Vreemd!
2. Kijk eens in je systeembeheer > Logboeken > toepassing & systeem. Dubbelklik op gebeurtenis.
3. Zoals in hierboven al beschreven neus eens rond in je Logboek.

Generic Host Process for Win32 Services => Svchost.exe

http://support.microsoft.com/?kbid=314056

Laatst bewerkt:
Zo, dat is veel informatie. Had er nog nooit naar gekeken.!
Bij toepassingen komt alleen af en toe Application Error voor met Lotus Notes, maar dat is mij bekend.

De enige rode pit bij systeem is DCOM (1 x per twee dagen) , geldigheid wordt niet op tijd verlengd, maar daar heb ik geen last van.

Hoe worden deze lijsten verwijderd, want meer dan 2000 regels is toch niet niks.

Geplaatst door JaapJvanVeen
Hoe worden deze lijsten verwijderd, want meer dan 2000 regels is toch niet niks.

Door b.v op toepassingen met rechtermuis aan te klikken en vervolgens "alle gebeurtenissen wissen" aanklikken > maak je keus.....:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan