generic host win 32 fout bij HP C3180 AIO

Status
Niet open voor verdere reacties.

hillie82

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2007
ik heb een probleem
als ik via mijn printer fotos wil scannen geeft het fout in generic host win 32 dat dat afgesloten moet worden. zo kan ik gen fotos scannen
kan iemand mij hier bij helpen

alvast bedankt.

ben nu aan het scannen met wat jij zei
hoe bedoel je besturing systeem ik gebruik all in one van hp de c 3180

Gelieve wanneer je iets toevoegt aan een bericht de "aanpassen" knop te gebruiken en niet telkens een nieuw antwoord te geven. Ook de topictitel volgende keer iets meer toepassend kiezen aub. :)

1. Verwijder de drivers van de printer (in het onderdeel Software van het Configuratiescherm)
  2. Verder kun je deze driver installeren.
  3. Daarna kun je deze patch installeren. (Het kan zijn dat deze al geïnstalleerd blijkt te zijn.)
  4. Daarna kun je deze update installeren.

Gelieve wanneer je iets toevoegt aan een bericht de "aanpassen" knop te gebruiken en niet telkens een nieuw antwoord te geven. Ook de topictitel volgende keer iets meer toepassend kiezen aub. :)

1. Verwijder de drivers van de printer (in het onderdeel Software van het Configuratiescherm)
  2. Verder kun je deze driver installeren.
  3. Daarna kun je deze patch installeren. (Het kan zijn dat deze al geïnstalleerd blijkt te zijn.)
  4. Daarna kun je deze update installeren.

er staat zoveel in van hp moet ik 1 ding verwijderen of alles want er staat niet achter welke drivers is

Dat is inderdaad niet echt eenduidig. Sla die stap maar over. De nieuwe installatie detecteert de oude toch vast. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan