Genuine advantage "virus"

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.de Gast

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Hallo Helpers,

Ik gebruik een illegale kopie van Office 2007 en ben ook door het Genuine advantage team met een "virus" besmet.... :confused:

Weet iemand waar en of het mogelijk is om de product code te veranderen en/of opnieuw in te voeren?

Alvast bedankt voor uw reactie. :thumb:

:)

Hmmmmm,

Bedankt voor jou reactie crash
Ik had al wat rondgegoogeld maar kon nix treffends vinden.

Ik begrijp het alleen niet helemaal:
Moet ik eerst Office verwijderen en opnieuw installeren, dat is tijdrovende klus...:(:(
Of moet ik
"om dit probleem op te lossen de stappen uit voeren die in de sectie worden beschreven"

Groet

ik heb dit ook gehad maar neit met office maar gewoon et widows...
ik heb even gegoogled naar een hack/crack voor die foutmedling weg te krijgen... na wat opzoekwerk is het gelukt (;
veel succes verder!

ik heb dit ook gehad maar neit met office maar gewoon et widows...
ik heb even gegoogled naar een hack/crack voor die foutmedling weg te krijgen... na wat opzoekwerk is het gelukt (;
veel succes verder!

Bedankt voor je reactie tibezwiep!!

Klopt dan is foutmelding wel weg, maar waarschijnlijk zijn evengoed enkele functies binnen MO (!) zijn niet meer bruikbaar. Anders is het Genuine Advantage team voor niets druk bezig met het verspreiden van hun "virus"....
of .....?

of je moet een legale key kopen en office zelf is tegenwoordig ook zo duur niet meer de standaard editie iets van 79 euro ofso

dan ben je in 1 klap van alle gezeur af

mvg

je moet een soort crack vinden dat het doet geloven dat je hebt betaald! na even googlen vind je het wel
en een tip: als er updates zijn van MO (gele schildje) instaleer ze niet direct! doe eerst aangepaste instalatie en kijk wel updates het zijn, als er iets van genuine advance bijstaat vink je het uit! een hele hoop miserie vermeden.:thumb:

je moet een soort crack vinden dat het doet geloven dat je hebt betaald! na even googlen vind je het wel
en een tip: als er updates zijn van MO (gele schildje) instaleer ze niet direct! doe eerst aangepaste instalatie en kijk wel updates het zijn, als er iets van genuine advance bijstaat vink je het uit! een hele hoop miserie vermeden.:thumb:

Als ik zo'n crack heb gevonden WAAR moet ik die dan invoeren ??

(ondertussen zijn de dagen verstreken en heeft het "virus" toegeslagen:
Er staat nu in de linker (of rechterbovenhoek) een melding dat het geen legitieme versie is...
Voor zover ik nu kan beoordelen doen alle functies het welgewoon.....

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan