Genuine Advantage

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Geregeld als ik een microsoft programma opstart krijg ik een vraag met daarop de vraag of ik genuine Advantage wil laten valideren of later laten herrinneren. Ik wil deze boodschap verwijderen. Hoe kan ik dat doen?

Hallo!

Ga naar de volgende locatie op uw computer: 'C:\WINDOWS\system32\KB905474'

Binnen in die map zult u bestanden vinden die beginnen met "genuine" of "wga".
Verwijder alle eventuele bestanden die hiermee beginnen.

Windows Genuine Advantage zal nu geen installatiewizard mee mogen weergeven na het opstarten.

Veel succes ermee
~Grumbkow

Ik vraag het me af, eerlijk gezegd, of dit er iets mee te maken heeft: De vragensteller heeft het over Office (waar de OGA (=Office Genuine Advantage) maatregelen op van toepassingen zijn), terwijl de WGA software in die map betrekking heeft op WGA voor besturingssystemen (XP) (zie hier voor het bijbehorende artikel van Microsoft over die software).

Informatie over OGA: hier en over WGA/OGA in het algemeen: hier

Tijs.

Hoi,

De vraag is of dit zal werken:
TS werkt kennelijk met een (nog) niet gevalideerde versie; mogelijk een trial-versie bij een nieuwe laptop of pc.
De kans bestaat dat de wijzigingen zoals grumbkow voorstelt, ertoe leiden dat MsOffice helemaal niet meer werkt.
Het zou toch al te makkelijk zijn, dat een niet-legale of gevalideerde versie op deze manier te omzeilen is ..... !!

Ik heb deze vraag aangemeld om te laten sluiten, omdat die naar mijn mening tegen de forum-regels ingaat. Zie hier (sectie Warez).
De forum-moderatoren beslissen of de vraag inderdaad tegen de forum-regels ingaat.

Tijs.

Ik kon uit de vraag niet echt ophalen dat het om OGA ging maargoed ik draai mijn oude pc ook op een legale gevalideerde windows xp en ik weiger ook om WGA te installeren. Nergens in dit bericht staat dat het daarom gaat maargoed.

Als het goed is als je de installatie start en daarna de algemene voorwaaarden etc weigerd zou de installatie wizzard ook niet meer terug moeten komen.

Bij deze gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan