Geopende bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krullenbol01

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Hallo allemaal,
Ik hoooooooooooop echt dat jullie mij kunnen helpen!!

Ik heb windows vista..

Wanneer ik start rechts aanklik, en druk op zoeken, kan ik bij geavnceerd iets intypen.
Ik heb heel veel fotos van exen op mijn computer gehad maar die heb ik nu verwijderd.
Wel is het zo dat als ik de naam van een ex intype daar, dat ik nog alle foto's zie die ik ooit heb gehad op mijn comp. ( de namen dan van die foto, niet het plaatje zelf )

Hoe kan ik deze lijst verwijderen? Als ik zoiets rechts aanklik en probeer te verwijderen dan krijg ik: De map bestaat niet, mogelijk is de map verwijdert.

( dit is ook zo, maar ik wil heel graag die namen van alllll die fotos kunnen verwijderen )

KAN IEMAND MIJ AUB AUB HELPEN?

Groetjes!!!

Ja dat heb ik ingesteld.
Ik zie wel een optie staan: windows en een optie applicaties.

Als ik windows selecteer, zie ik dat bij systeem en geavanceerd niet alle hokjes aangevinkt zijn.

Bij applicaties zijn ze wel allemaal geselecteerd...

Ligt het daar misschien aan?

Help please..

Ik denk dat het een logboek is van ALLE bestanden die je ooit geopend hebt.
WEET IEMAND AUB HOE IK DIT KAN VERWIJDEREN?

Groetjes!!!

je zou gewoon het windows indexeer systeem kunnen resetten zodat je pc alles opnieuw gaat indexeren en normaal zijn de oudere bestaden dan dus ook uit die lijst verdwenen :thumb:

Indexeer

En hoe kan ik dit indexeren resetten? :eek:
En wat voor een gevolgen heeft dit op mijn programma's en bestanden?

Groetjes!

Hoe te resetten:

-start
-configuratiescherm (klassieke weergave)
-opties voor indexeren
-gevanceerde opties & daar kan je kiezen voor beginwaarden & opnieuw samenstellen

Het heeft trouwens geen invloed op bestanden of programma's

Het indexeren zorgt er alleen voor dat je bestanden sneller kunt terugvinden door iets in start te typen, normaal zou je dan de foto's van je ex'en niet meer kunnen vinden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan