Geopende vensters niet in Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

liuwinne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Berichten
2
Sinds ik SP2 heb geinstalleerd zie ik in mijn taakbalk de geopende vensters niet meer. Dit is nogal lastig. Ik kan ze nu alleen oproepen door alt+tab te gebruiken. Weet iemand hoe ik dit weer goed krijg. Als de geopende vensters in de taakbalk staan heb je veel meer overzicht, zoals het nu is is het vreselijk onhandig.:(
Please helllupp
 
Ik vermoed dat je dit moet doen: Rechtsklikken op de taskbar, eigenschappen, haal het kruisje weg bij "soortgelijke knoppen groeperen" of iets dergelijks (ik heb heb zelf de Engelse versie van XP).

Arthur
 
Bij de eigenschappen van de Taakbalk heb ik alles al uitgeprobeerd, maar dat help niet. Ook in het configuratiescherm heb ik al heel veel geprobeerd,maar ook daar tot nu toe geen resultaat.
 
Verschijnt er geen enkel venster in de taakbalk, of maar één knop als er verschillende vensters geopend zijn van één programma? (In dit geval zou mijn eerste suggestie moeten werken.) Of zie je alleen de vensters van bepaalde programma's niet? Als het puur om Office-vensters gaat, dan kun je bijvoorbeeld in Word via extra/opties kiezen of je de open vensters in de taakbalk wilt weergeven. Misschien dat daar iets mis is.

Arthur
 
Dank je!!!

Dat tooltje werkt perfect, en ook er naast staan nog specifieke tooltjes. Dit voor andere taakbalk problemen.
Heel goed en hartstikke bedankt. het duurde wat lang voor ik reageerde maar er deden zich ineens ook wat andere pc problemen voor. Maar alles is nu weer perfect!!!:) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan