Geplande taak status: gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

telwat

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Als een taak gepland staat op een moment dat de computer uit staat, krijgt deze de status "gemist" als ik de computer start. Ik krijg dan een melding hiervan. Vervolgens voer ik de taak in "gepande taken" handmatig uit en de status van de taak wordt blanco (uitgevoerd).
De eerstvolgende keer dat ik de computer start, staat de status weer op "gemist" en krijg ik weer een melding van de gemiste taak.
Het lijkt mij sterk dat ik de enige ben met dit probleem maar ik vind het nergens terug.

Wie weet raad?

Als dit probleem bij iemand niet voorkomt dan wil ik dat erg graag weten want dan is er bij mij iets fout met de installatie van dit onderdeel.

Als een taak gepland staat op een moment dat de computer uit staat, krijgt deze de status "gemist" als ik de computer start. Ik krijg dan een melding hiervan. Vervolgens voer ik de taak in "gepande taken" handmatig uit en de status van de taak wordt blanco (uitgevoerd).
De eerstvolgende keer dat ik de computer start, staat de status weer op "gemist" en krijg ik weer een melding van de gemiste taak.
Het lijkt mij sterk dat ik de enige ben met dit probleem maar ik vind het nergens terug.

Wie weet raad?
Lijkt me nogal logisch dat als de pc uitstaat dat taakbeheer dan op dat moment zen werk niet kan doen. Achteraf zal hij dus een melding geven dat hij dat niet heeft kunnen uitvoeren dan. :) je pc moet dus aanstaan daarvoor.
Of begrijp ik je nu verkeerd?

De eerste melding is korrekt. Maar als ik daarna handmatig de taak uitvoer waarbij de status blanko wordt oftewel uitgevoerd dan krijg ik opnieuw inloggen de status gemist en het bericht.
Waar het mij om gaat, is dit een fout in XP home of is dit een speciale fout bij mij?

De eerste melding is korrekt. Maar als ik daarna handmatig de taak uitvoer waarbij de status blanko wordt oftewel uitgevoerd dan krijg ik opnieuw inloggen de status gemist en het bericht.
Waar het mij om gaat, is dit een fout in XP home of is dit een speciale fout bij mij?
Heb je alle updates van Windows (SP3?)?

SP3 heb ik nog niet, maar dat zal vandaag of morgen wel langskomen.
Ik heb de lijst van SP3 doorzocht, maar dit probleem komt er niet in voor.
Wat mij verbaast is dat blijkbaar niemand dit probleem heeft of het geen fout vindt.
Ik ben vergeten te vermelden dat ik XP home heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan