gerafelde letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemoon

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
In Word en Outlook Express (ontvangende en uitgaande post) zie ik geen strakke letters meer: gerafeld/gestippeld.
Om in PSP/7 op Windows XP mijn menu Paletten weer aan het werk te krijgen heb ik (eerder) in het config.scherm-systeem-geavanceerd-prestaties-instellingen de optie 'beste prestaties' aangevinkt. Hierna is het 'rafel'probleem ontstaan. Wat is dat nu weer? Ben ik aan het goede adres voor een 'doktersadvies'?
Vr.gr. Annemoon

En als je dat vinkje weg haalt dan is je scherm weer netjes.

Hè, Puppy, het is juist aangevinkt om weer een werkend menu Paletten in PSP te krijgen. Dit werkte eerder niet en nu wel. Is dit nu mijn keuze: òf gerafelde letters òf een werkend menu Paletten? Verzin een list aub. Annemoon

Weet niet of dit in XP ook zo werkt, maar ga eens naar Beeldscherm in Configuratiescherm en vink op het tabblad Effecten "Schermlettertypen bijwerken" aan.

Guus.

PS. Nog geen heimwee naar Win 98 ondertussen? ;)

Hojo! Geen rafels meer.

Nog geen heimwee naar Win 98 ondertussen?
Ja, dagelijks. Wat zul jij blij zijn Win98 weer aan de praat te hebben. Te gek dat ik nu met XP herhaaldelijk Helpmij/Guus moet vragen mij uit de pekel te halen? Enfin, Guus, het is je wederom gelukt en hierbij mijn beste dank.
:love: Annemoon

Geplaatst door annemoon
Wat zul jij blij zijn Win98 weer aan de praat te hebben.
Over twee maanden is mijn systeem 5 jaar oud, maar ik blijf het gebruiken met Win 98SE tot het echt helemaal instort.:D
Dat kan overigens nog wel even duren, want een systeemdiagnose geeft aan dat alles nog tiptop in orde is.
Hoop dat je nu een tijdje probleemloos kunt computeren.
Anders horen we het wel weer.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan