Gereed maar met fouten op de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Hoe kan ik de fouten die aangegeven worden door het uitroeptekentje links onder in IE herstellen?? Of kan ik voorkomen dat het verschijnt, wat niet weet wat niet deert.

eigenlijk dus niks aan te doen??? toch maar firefox dan?

Ik gebruik IE gewoon, kan mij die fouten schelen. :D Ik weet niet beter. Of je moet de beveiliging wat minder strak zetten. Met FF geen ervaring maar hoor daar positieve geluiden over.

aii ik dacht al dat je niet meer meetelde als je firefox niet de hemel inprees, ik ervaar maar rare dingetjes met firefox...af en toe ook wel goeie dingetjes dat ook weer wel, maar kan toch bij lange na niet op tegen IE

Ik gebruik regelmatig FF maar helaas zijn een hoop pagina's niet geschreven voor FF en draaien dan ook niet prettig. Ook heb ik een probleem met online bankieren en een paar andere kleine dingetjes. FF is veilig wat betreft Spyware en dergelijke maar ik draai hem nog niet alleen....

met een goed beveiligde pc vind ik IE een
prima browser;)

Geplaatst door André Klaver
Foutopsporing in scripts uitschakelen? Of zit ik er naast?

Dit bedoel jij: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven.'

Maar dat is toch wat anders. Gereed maar met fouten heeft meer met beveiliging te maken zoals ik al aangaf in de gegeven link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan