Gereed maar......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metaldamnn

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2003
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een site in Php maar sinds vandaag ( opeens ) krijg ik de melding :
gereed, maar met fouten op de pagina!
Ik heb sinds gisteren niks aan mijn site gedaan en opeens krijg ik die melding.
Iemand een idee wat er aan de handzou kunnen zijn?
Details:
Regel 1313
Teken 4
Fout: 'undefined'is leeg of geen object
Code: 0

Laatst bewerkt:
Wellicht een idee om een URL te geven? Dan kunnen we meekijken.

Hier opent hij goed.
Leuke site trouwens als ik even vluchtig kijk.

Bedankt.
Ja bij mij opent hij ook goed alleen krijg ik steeds die fout melding

Misschien nog even goed om te melden.
Ik krijg geen foutmelding.

Mvg

Sigma

Ik heb het nog even op een ander PC geprobeerd en toch zie ik links onder die vervelende melding

Sigma: IE => Extra => Internet-opties => tabblad Geavanceerd => "Melding van elke scripfout" aanvinken.

Dan krijg je idd wel een foutmelding. Als voor de site, alles wat een standaard site is met een leuke skin erover, noem ik een waardeloze site. Magoed, dat ben ik...

Als voor die foutmelding, dat is een javascript foutmelding. PHP foutmeldingen krijg je puur door in de layout te zien "Errortype: blablabla error", javascript meldingen krijg je in zo'n mooi klein schermpje te zien.
Helaas heb ik niet echt verstand van javascript, dus misschien dat de mod 'm ff naar javascript verplaatst ?

Dat kan dan een waardeloze site zijn maar dat was niet de vraag.
En mijn mening is dat iedereen moet ergens beginnen. Rome hebben ze ook niet gelijk gebouwd

JPeetje, je had gelijk. Na het inschakelen inderdaad hier ook melding van de scriptfout 1304.

Overigens gaat het bij niet om hoe een site technisch gefabriceerd is, maar of hij gewoon leuk is en dat is deze.

Mvg

Sigma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan