• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gereedschap

• Onderwerp starter Onderwerp starter JMo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JMo

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2012
Op onze werkplaats hebben we bakken met gereedschap opgeslagen in rijen (schappen).
Het gereedschap zit in bakken.

Graag zouden we labels willen twee (voor en achterzijde van de bakken) per tool.

Hoe kunnen we dit het beste doen voor ongeveer honderd soorten bakken gereedschap. Een single veld
per tool zodat we één vel met dezelfde stickers hebben? De tekst dient leesbaar te blijven dus
misschien twee verschillende lettertype grootte? :confused:

Zet in Excel je database op en koppel die in MailMerge van Word om labels aan te maken en te printen.
Ook heel handig is het programma van Avery (het grootste merk van labels) die gratis op hun site is te vinden: "Avery Designer Pro". Sinds versie 5 is het daar ook mogelijk om met Exceldocumenten een database op te bouwen.

gereedschap in bakken

Hoe kan ik bijvoorbeeld een half vel vullen met een Excel invoer? Dus uit een lijst (excel blad)?
Het liefst zou ik elke waarde uit de database twee keer vullen dus op een blad van etiketten.
Kan dit met een macro? :rolleyes:

Hoi,
Heb je een vbtjebestandje, het zou handig zijn als de helpers weten wat er juist op de tiketten moet komen en waar je de gegevens vandaan haalt
groet

Hallo,
Hoi,
Nog twee vraagjes
Is de inhoud van het ticket vooraan en achteraan hetzelfde,en heb je al een idee van het formaat van de ticketten?
groet

Iedere bak dient bestickerd te worden aan voor en achterzijde inderdaad met hetzelfde label.
Het formaat etiketten A4 96x63,5 mm.

Hallo,
Ik heb een progje klaar om etiketten te printen, maar dat kan ik hier niet posten ( te groot)
Klik hier op mijn naam en stuur mij een mailtje, dan kan ik het progje doorsturen
Groet

bakken

Bekijk bijlage Gereedschap afdeling.xlsm

De invoer van de data volgens de bijgevoegde excel invoer.
Ik probeer in vba een array te maken om de data naar één kolom
te schrijven om vervolgens de Word samenvoeg (etiketten) wizzard te kunnen gebruiken.

bakken

Hoi, ik kan deze niet downloaden maar het ziet er goed uit! Hartelijk dank.
- Chrome geeft een foutmelding en explorer werkt zelfs niet.

Hoi,
Stuur mij een mailtje (door hier op mijn naam te klikken) dan stuur ik de aangepaste versie door via wetransfer,
Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan