geregeld geen sites openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
ik heb bijna iedere dag het probleem dat mijn internet het wel altijd doet, maar metname als ook naast via mijn windows vista en ik een draadloos netwerk heb mijn zoon ook via de laptop op mijn netwerk zit (trager internet) ik nadat ik een site heb geopend deze soms vanzelf wegvalt en aangeeft >probleem vaststellen< en ik deze voor geen meter kan openen.
Ook zonder extra laptop krijg ik het probleem en is ook maar 1/3e van de sites en vaak dezelfde bv telegraaf.nl is er zo 1 van.
Ik heb nu internet explorer 7 ben overgegaan op 8 3 weken geleden zonder succes.
Er werd toen aangeraden om en andere browser te nemen .
Heb dat gedaan en ging toen verder met google chrome ,maar het probleem blijft.
Het rare is dat mijn internet wel " aan " blijft en er dus iets met sites of vasthouden van info iets niet goed gaat, wie kan mij helpen.

gr sierras

verbinding

hallo Mik,

Ja heb ik gedaan maar dan? want ik heb normaal verbinding en als ik bv gelijk een andere site aanklik gaat het wel goed , wil ik daarna weer terug naar de oorspronkelijke site dan krijg ik hem weer niet soms wel na 3/4 keer proberen of meer.
Klik ik dan op een andere site gaat het wel goed rara hoe kan dat dan?

sierras

Heb je je pc al 's op spyware gecontroleerd? Ik weet 't anders ook ff niet meer vooral omdat je zegt dat je al meerdere browsers geprobeerd hebt heb ik 't idee dat 't met je pc zelf te maken heeft of iets wat zich daar op bevindt.

internet

Het is nog steeds het probleem dat hij vastloopt.
Het lost mijn vraag nog niet op

Een suggestie heb ik dan nog voor je om 't zeker te weten,ga naar 'n kennis/familie/vrienden met draadloos internet,log-in op hun netwerk en kijk wat er gebeurt.
Misschien lift er wel iemand mee op je draadloos netwerk,is 't wel beveiligd???Heb je wel voldoende draadloos signaal?Is je abonnement wel 't juiste? (snel/langzaam/soms?)
Heb je geen last van interferenties?( magnetron DECT-telefoon,blue tooth e.d.) Stel 's 'n ander kanaal in in de router,de kanalen 1,5 en 9 zijn onafhankelijk de rest is gedeeld.Kortom er kunnen zoveel oorzaken zijn dat niet 1-2-3 een oorzaak is aan te geven.Geef in ieder geval aan welk merk/type router je hebt dan weten we tenminste waarover we praten.

internet

hoi Mik,

Interferenties lijken niet aan de orde . En ik heb een beveiligd netwerk.
De andere punten zal ik nog eens bestuderen.
Bedankt zover.

gr sierras

internet

hoi Mik,

Mijn router is een experiabox van kpn want ik heb HETNET ,deze had ik al met een naald gereset,maar zonder succes, En ook met het knopje gereset heeft niet geholpen.

sierras

Heb je de cache al 's leeggemaakt? Extra-internetopties-algemeen-browsergeschiedenis-verwijderen? Maar ja ,je hebt al andere browsers geprobeerd dus dat zou 't niet moeten zijn. Staat bij Extra-internetopties-algemeen-browsergeschiedenis-instellingen dat op nieuwe pagina=versies moet worden gecontroleerd op automatisch? Hoe groot is de te gebruiken schijfruimte ingesteld voor de "Temporary Internet Files? Bij mij staat 'ie op 150MB,maak je die cache té groot,b.v. 1024MB of hoger dan wordt natuurlijk ook alles langzamer,kijk hier is ff naar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan