Gericom plasma tv gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hey, thuis hebben we een Gericom plasma tv: http://www.gericom.com/index.php?id=305&backPID=301&tt_products=591
Maar het standby lichtje brand niet meer en hij gaat niet meer aan:confused:

Als we de stekker er uit hebben gehaald en er weer in doen horen we wel zo´n tikje wat we altijd hoorden als hij aan gaat, maar nou gaat het standby lichtje niet meer branden en gaat die niet meer aan

Weet iemand wat het probleem is, we hebben en 2,5 jaar geleden bij de Mediamarkt in Utrecht gekocht. Hij heeft het altijd goed gedaan tot gister avond:(

Hopelijk weet iemand het, het was een mooi ding en zonde als die kapot is:( :( :( :(

Alvast bedankt:confused:

Ik vrees dat die kapot is.
Door een technieker laten nakijken is de boodschap.

Maar je hoort nog wel zo´n klikje dat die aan gaat. En hoe kan zo´n tv eigenlijk ineens kapot gaan:shocked:

Hoe gaat er iets kapot? Dit is een goede vraag die zich iedereen weleens steld?
Het kan gewoon een storing zijn, laten nakijken is de boodschap.

maakt niet uit hoe duur het is

na een jaar vervalt de fabrieksgarantie maar is de winkelier verantwoordelijk

als dit een defect is wat normaal gesproken niet hoeft te verwachten na 2.5 jaar dan kun je mediamarkt er dus op aanspreken!!
dan moeten zij dat oplossen voor je
(consumenten recht)
dit geld natuurlijk niet bij een defect veroorzaakt door verkeerd gebruik
maar zo aan je verhaal te horen is dat dus niet het geval.

voorbeeld:stel dat de voeding kapot is dan is dat toch wel in alle billikheid voor hun

je hoeft niet te verwachten dat een voeding na 2.5 jaar kapot is(bij normaal gebruik)

tenzij de prijs er naar is bijv 99 euro voor de plasma(die vindt je ook niet)

maar dat zal wel niet!!!!:thumb:

oke, we hebben gebeld en nu komen ze hem zaterdag ophalen met voervoerskosten en onderzoekskosten kost het €70,-, en dan komen de reparatie kosten er nog bij:(

want ik weet niet hoeveel fabrieksgarantie op dat ding zit maar volgens mij niet zoveel :confused:

oke, we hebben gebeld en nu komen ze hem zaterdag ophalen met voervoerskosten en onderzoekskosten kost het €70,-, en dan komen de reparatie kosten er nog bij:(

want ik weet niet hoeveel fabrieksgarantie op dat ding zit maar volgens mij niet zoveel :confused:

en dan ga je nog wel in overleg met hun??

wel vooaf doen!!

he b je wel goed gelezen wat ik geschreven heb?

ook al is de fabrieksgarantie voorbij dan hoef je nog niet te accepteren dat je geen garantie meer hebt.
je hebt een overeenkomst met de winkelier en niet met de fabrikant!
van een tv wordt niet verwacht dat ie na 2 jaar kapot is
en inderdaad je hoeft ook niet te verwachten dat de winkelier voor 100% de reparatie kosten betaalt.
ga in overleg met hun en laat je niet afschepen!!

oke, thnx:thumb:

EDIT: Hoe moet ik dat dan aanpakken om toch gratis reparatie te krijgen, gewoon bellen en zeggen 'ik wil niet betalen voor de reparatie' of hoe?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan