gescande documenten verzamelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Hallo,
Ik krijg soms nogal wat correspondentie rond bepaalde personen.
Die worden telkens netjes ingescand en in een archief verzameld.
Intussen zijn dat al heel wat bestanden natuurlijk.
Nu wil ik graag, als ik een formulier open, een knop krijgen die, wanneer ik die aanklik, een lijst toont van alle documenten die over deze persoon in het archief zitten.
Maar, op een zodanige manier dat ik maar de bestandsnaam aan te klikken heb om het document te openen.
De documenten worden opgeslagen als naam_OMSCHRIJVING_datum.pdf
Omschrijving kan VOO, FMUT, EMUT, CMUT.... maw vanalles zijn, maar alles heeft een betekenis
De lijst moet op datum staan met het meest recente document bovenaan
Iemand een voorbeeldje?

Alvast bedankt

Ik gebruik daar nooit een aparte knop voor maar een subformulier (dat vaak op een apart tabblad staat om het formulier overzichtelijk te houden) en waar alle documenten van een persoon op staan. Die lijst is dan gebaseerd op een gekoppelde tabel zodat je a) snel nieuwe documenten kan toevoegen en b) die documenten kan openen. Dat kan met een dubbelkik op de naam bijvoorbeeld. De truc is dat je de opdracht FollowHyperlink gebruikt; daarmee openmje alle gekoppelde documenttypen, dus niet alleen opgeslagen mailtjes, of website, maar ook Word documenten, PDF-jes en ga zo maar door.

Je kunt trouwens ook een knopje in dat doorlopende formulier maken om de documenten te openen. Wat je maar handig vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan