geschiedenis achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een vraagje.

ik wil graag de geschiedenis achter halen waar iemand allemaal op heb gezeten.

maar die gene die er op zat heeft de map geschiedenis en history uit windows gegooit.

ik zie de site nog wel staan als ik de iexplorer opent en dan naar geschiedenis toe ga .

maar ik wil graag de tijden enz er bij hebben en dat staat altijd als je naar de map geschiedenis of history gaat.

c:\windows\history zo dus.

wie weet hoe ik dit terug kan krijgen zonder dat de info verloren gaat?

alvast bedankt groetjes mike

omdat we die gene willen zien wat die gedaan heeft .

is dat straf baar dan:p

wie weet raad

groetjes mike

Geplaatst door mike16
omdat we die gene willen zien wat die gedaan heeft .
is dat straf baar dan:p
Strafbaar niet.
Walgelijk en achterbaks wel en ik hoop dan ook dat niemand je hiermee helpt. :mad:

Guus.

duhh verder alles goed.

ben het mee eens dat je je mening mag zeggen hoor.

dus zal zeggen guus goa nar huus want de koein mot op stal.

en das mijn mening;) .

verder iemand nog idee?

Geplaatst door mike16
duhh verder alles goed.

ben het mee eens dat je je mening mag zeggen hoor.

dus zal zeggen guus goa nar huus want de koein mot op stal.

en das mijn mening;) .

verder iemand nog idee?

SNOTneus van een jaar of 16 zeker

haha nee 20:thumb:

maar dat antwoord van guus slaat toch nergens op ik heb ook gezegd je mag je mening zeggen dus ik ook.

maar goed het zal wel aan mij liggen hahah.

topic mag gesloten worden

gr mike

Geplaatst door mike16
dat antwoord van guus slaat toch nergens op
Mijn antwoord slaat wel degelijk ergens op.
Ik neem aan dat het hier om een werknemer gaat die jullie achter haar/zijn rug om willen controleren.
Ik vind dat je niet op zo'n manier met je werknemers omgaat.
Ofwel je geeft iemand toegang tot internet en dan ga je niet controleren wat zo iemand doet, ofwel je geeft iemand GEEN toegang. Dan HOEF je niets te controleren.
Daarnaast zijn er nog zat mogelijkheden om bepaalde sites te blokkeren (hosts-files bijv.).

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Strafbaar niet.
Walgelijk en achterbaks wel en ik hoop dan ook dat niemand je hiermee helpt. :mad:

Guus.

Sorry Guus maar dit is geen goede opmerking van jou !!!!!!

Ik ben een vader van twee kinderen waarvan ik toch graag wil weten wat ze allemaal doen op de computer.
Zeker gezien de huidige tijd.
Als die dan express de geschiedenis gaan wissen omdat ze iets te verbergen hebben dan zou ik toch eens een stevig gesprek met die koters van me willen hebben en ik zou eerlijk gezegd ook wel willen weten WAT ze te verbergen hebben.

Snappie !!

Geplaatst door mike16
haha nee 20
topic mag gesloten worden

gr mike

Ik dat geval vraag ik me dan wel af waarom je dat zou willen.
Leg maar uit, misschien kan ik je dan wel helpen.

grt.

Martin

Geplaatst door martin van de mortel
Ik ben een vader van twee kinderen waarvan ik toch graag wil weten wat ze allemaal doen op de computer.
Zeker gezien de huidige tijd.
Dat ben ik voor 100% met je eens, maar dat is dan wel een totaal andere situatie.
Ik blijf echter bij mijn mening dat je je werknemers NIET als kinderen behandelt.
Uit het bericht van Mike16 maak ik niet op dat het om zijn kinderen gaat - met zijn 20 jaar zou hij er dan ook wel erg vroeg bij zijn. :D

Guus.

Ok, maar ik kan ook nergens uit opmaken dat het om zijn werknemers gaat. Waar haal jij die info dan vandaan?

Ik heb hem gevraagd om het maar eens uit te leggen, waarvoor het is. We wachten af ;)

Uit het bericht van Mike16 maak ik niet op dat het om zijn kinderen gaat - met zijn 20 jaar zou hij er dan ook wel erg vroeg bij zijn.
hmm en op 20 jaar werkgever is niet vroeg:confused:

Maar goed... Ik denk dat het niet meer mogelijk is dit te zien, je zou nog even in de map cookies kunnen kijken, misschien dat dat iets helpt.

En voor later...

Freeware keyloggertje? Elke keylogger heeft wel zo'n webpage record functie. Maar ik geef geen voorbeelden/links.

James

hoi allemaal nee dit is niet voor een werknemer maar van mijn me vader.

hij klaagd iedere keer van spyware enz en dat moet toch ergens vandaan komen.

zo doende dat ik het wil achterhalen dus helemaal niet achter de rug om en zeker al niet van collega's want dan was ik het wel met je eens guus.

dus

micchien snappen jullie mij nu haha

groetjes mike

Geplaatst door mike16
van mijn me vader.
hij klaagd iedere keer van spyware enz
Als je dat nu meteen had gezegd, was heel deze discussie niet nodig geweest. :rolleyes:
Maar dit is niet de eerste keer dat zo'n vraag hier langskomt en in de meeste gevallen gaat het dan om controle van werknemers - en daar heb ik een bloedhekel aan. Maar dat zal ondertussen wel duidelijk zijn. :D
Als je vader last heeft van spyware, dan kun je natuurlijk eens scannen met Ad-aware en Spybot S & D.
Lost dat het probleem niet op, dan kun je op het ASO-forum een HijackThis-log plaatsen.

Guus.

haha ja dat doe ik ook iedere keer maar het moet toch ergens vandaan komen en als ik nou kon zien waar kon ik hem er op wijzen omdaar niet heen te gaan snappie?

ik moet nu iedere week iok weet niet hoeveel spyware eruit halen haha.

maar goed dan blijf ik dat voorlopig nog wel doen haha

groetjes mike:thumb:

haha ja dat doe ik ook iedere keer maar het moet toch ergens vandaan komen en als ik nou kon zien waar kon ik hem er op wijzen omdaar niet heen te gaan snappie?

ik moet nu iedere week iok weet niet hoeveel spyware eruit halen haha.

maar goed dan blijf ik dat voorlopig nog wel doen haha

groetjes mike:thumb:

Tip: download en installeer SpywareBlaster. Dat programma hoef je alleen maar één keer per twee weken te updaten. Vervolgens klik je op Enable all protection. Het programma brengt dan wijzigingen in het register aan, waardoor een heleboel spyware gewoon niet meer binnen KAN komen.
Tip 2: laat je vader overstappen naar Mozilla Firefox. Een browser die een stuk beter tegen spyware beveiligd is dan Internet Explorer.

Guus.

die mike is wel een vrolijkerd..... lacht de hele tijd haha :D

ik gebruik ook firefox...aanrader !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan