geschiedenis alfabetisch plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Weet er iemand hoe ik in explorer 5.5 de geschiedenis kan ordenen nu staat alles dooreen ? Bedankt.

hoe bedoel je ? Bedoel je de geschiedenis of favorieten ? Op wat ordenen ? Op naam, datum, etc ..?

Sorry, ik bedoel de verschillende mappen en de inhoud van de mappen ( dus van de favorieten) alfabetisch zetten:o

ps mijn internet doet raar dus het is met vertraging.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie nu kan ik het wel vinden. Dit is het tweede bericht mijn internet doet heel raar ik krijg zelfs dubbele berichten van help mij. Morgen verder uitzoeken. Bedankt allebij groetjes
KHK

Bedankt xp_pc maar ik heb me rot gezocht vandaag en nu blijkt dat je dat aleen kan als je favoriten neemt in de bovenste balk en dan inderdaad sorteren op naam ergens in de lijst . Dat is weer windows, ik wordt er nog gek van. Je hebt me goed geholpen dank allemaal en slaapwel, weer een probleem minder.
Groetjes

ludo

Hoi xp_pc, het is me gelukt door bovenaan favorieten aan te klikken en dan ergens in de lijst rechts te klikken en dan sorteren op naam te nemen te gek om waar te zijn maar dat werkt!!! nu ben ik tevreden dank u en slaap wel.
Ludo :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan