geschiedenis msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Ik had graag een aantal van mijn gesprekken willen uitprinten die ik gedaan heb met messenger. Ik ging naar mijn geschiedenismap en daar stond niets in. Nu ging ik bij de opties kijken van messenger en dan bij berichtgeschiedenis en daar was het vakje niet aangeklikt van "gesprekken automatischin in een bestand opslaan" dus nu ben ik die berichten allemaal kwijt.
Nu is mijn vraag of die berichten helemaal nergens anders meer terug te vinden zijn op mijn computer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is vrij belangrijk. Alvast bedankt,

Groetjes, Sandra

ben er bang voor dat die gegevens niet terug te halen zijn:confused:

Geplaatst door sandra-1
Nu is mijn vraag of die berichten helemaal nergens anders meer terug te vinden zijn op mijn computer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is vrij belangrijk.
De berichten zijn niet opgeslagen dus je zal ze niet vinden.

Misschien dat de persoon waarmee je aan het praten was het gesprek nog wel heeft.

Bedankt voor jullie reacties! Aan de persoon zelf kan ik het niet vragen, maar het is dus echt niet mogelijk dat het ergens anders zou te vinden zijn op mijn pc?

Groetjes, Sandra

Nee dat is niet mogelijk want ze zijn niet opgeslagen.

Als ze wel waren opgeslagen en je had ze verwijderd, was het wel een mogelijkheid maar nu dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan